{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Afbryder på H4 {{forumTopicSubject}}

Hej gængse skabninger!

Så sæsonen heldigvis ved atvære igang igen og jeg skal liiige have lavet lidt. Jeg havde tænkt at skulle montere en afbryder til min forlygte så jeg kan slukke for lyset( f.eks. når den skal starte, den driller lidt efter længere tids stilstand, men kan sagten uden lys på). Så mit spørgsmål, kan jeg bare plugge en afbryder ind på en af de tre ledninger før pæren og i så fald hvilken en af dem, jeg synes ikke jeg fatter hvad de gør og hvorfor (i gamle dage var det bare plus og minus smiley )

http://i267.photobucket.com/albums/ii287/bac52/H4_Pinout-3.jpg

På forhånd tak og god vind!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afbryder på H4
  • #1   15. mar 2010 der er 3 ledninger. kort lys langt lys og potitionslys... sådan er det i hvert fald på min. men er du sikker på at du ikke kan slukke for kyset på de kontakter der er der i forevejen?

• #2   15. mar 2010 Der ¤host¤ikke positionslys på min "endnu" da det en importcykel. Det er selvfølgelig i støbeskeen inden den forlader privat grund....

så der ingen kontakt til det sjov der :)Kun til nær/fjern lys.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #3   15. mar 2010 Afbryder du "common", så virker pæren ikke, da det er stel.

Hvis det kun er 55 watt der afgør om maskinen vil starte, skal du nok se dig om efter et andet batteri. :o)

• #4   15. mar 2010 ok, kunne være jeg skulle prøve den så, jeg blev bare forviret over når det nu er med indbygget nær/fjernlys.

Og batteri er skiftet sidste år, tror faktisk det en større pære der sidder i(formentlig en 100w med blåligt lys) som jeg ikke selv har monteret. Men som sagt batteri er skiftet, så om der noget der aflader imellemtiden elelr andet galt kan jeg ikke rigtig gennemskue, alarmen er pillet fra da jeg troede det var den, men nix.

Men tak for svaret med pæren smiley

Kommentér på:
Afbryder på H4

Annonce