{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.553 visninger | Oprettet:

Shims sæt {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er ved at afslutte mit vinterprojekt, med at stille ventiler på min cbr 600.

Jeg søger information om hvor man kan købe et helt shims sæt?

Har klikket lidt rundt i andre tråde her inde og fandt kun dette link.
http://www.motomike.eu/mcbutikken/category/10413040000
Håber lidt på, der er andre muligheder, da et helt sæt er noget peberet på den side.

Har hørt at man kan købe et helt shims sæt til 600-800 kr, men hvor kan man det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shims sæt
  • #1   12. mar 2010 Du køber vel kun de shims du skal bruge,se evt.hos www.atmcteknik.dk

• #2   12. mar 2010 Vil gerne have et helt sæt.

• #3   12. mar 2010 Det kan slet ikke betale sig med et sæt.... De fleste gang, så er der måske 1 eller 2 ventiler som skal stille, og man kan være heldig, at man kan genbruge den ene shim....

Snak med den lokale mc-pusher om at købe eller måske bytte mod en merpris...

Jeg har indtil videre kun købt 2 shims til min, og ellers har jeg kunnet klare mig med at bytte rundt....

• #4   14. mar 2010 Max ( MC Nøglen ) har fået shims på programmet. Koster, så vidt jeg husker, fra kr. 26 - 32. Halv pris, eller under, af hvad de fleste MC-forhandlere tager.

• #5   14. mar 2010 Det sæt om jeg har set folk ofte køber er Hotcams sættet. For at få en ide om prisen: http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=HotCams+Valve+Shim&_sacat=See-All-Categories

I ovennævnte sæt vil der være mange shims du aldrig får brug for idet kassen dækker alle tykkelser af shims i serien. Du vil jo typisk jonglere rundt med brikker der ligger inden for en 4 - 6 størrelser/tykkelser af hinanden. På min egen cykel f.eks ligger alle brugte shims mellem 160 og 175.

• #6   14. mar 2010 Lars: Har kigget på Hotcams shims sættet og kan godt se hvad du mener, men har også fundet et sted hvor man kan købe små poser med 5 stk i, som opflyldning. Og kassen er nu smart nok at have.

Erling: Min hoved regning siger mig at det godt kan betale sig at købe et helt sæt, så længe det ikke er i dk. Mit problem ligger så også i at jeg ikke er så trænet i ventiljustering, så skal bruge et par forsøg, og ret irriterende at løbe ned til den lokale pusher for at købe en eller to sjims, for så at finde ud af at man enten har regnet forkert eller at shimsen ikke passer af andre grunde. Derfor lettest med et sæt, så man frit kan skifte uden at vente på levering og skal i bus til den nærmeste pusher.

Peter: atmcteknik, er da en lækker siden. Føler mig som et barn der bliver sluppet løs i en slikbutik

Tusindtak for hjælpen.

Kommentér på:
Shims sæt

Annonce