650 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

gsxr SRAD 750 FI (benzin lampe) gsxr SRAD 750 FI (benzin lampe)

Nogen der kan fortælle hvad benzin lampen på en GSXR SRAD 750 1998 (indsprøjtningsmodel) gør når den er ved at løbe tør ??
blinker den? eller lyser den konstant ?

savner virkelig et validt svar, da jeg har skiftet til indsprøjtning her i vinters.. Før havde karburator modellen, der blinkede den når jeg skulle til at fylde på

På min første tur forleden opdagede jeg at indsprøjtningsmodellen bare startede med at lyse konstant, forat indikere lav benzin stand i tanken.

håber nogen kan hjælpe, vil gerne lige vide om der er problemer inden jeg startersæsonen. jeg gider nemlig ikke løbe tør !!!

MVH
Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxr SRAD 750 FI (benzin lampe)
  • #1   27. mar 2006 Jeg er i første omgang mere interresseret i om min elektronik opfører sig korrekt, da jeg ikke har erfaringer med ledningsnettet og benzin pumpen fra FI modellen.

den med benzin dunken selvfølgelig god nok til at regne ud hvor meget den strækker, og det ved jeg i forvejen. Jeg er bare interesseret i at alt virker som det skal smiley

anyone??

• #2   27. mar 2006 den vist nok gule lampe, lyser, på min, når jeg har brugt ca. 14L ( og ca. 3-4 L tilbage)
    kan ikke lige huske om den også blinker, og finder først ud af det om 2-4 uger når den kommer på gaden.

• #3   27. mar 2006 Den starter med at blinke og når du er tæt på at løbe tør, lyser den konstant... mig bekendt

• #4   27. mar 2006 tak bo..

håber at den bare skal lyse på FI modellen, for det gjorde min.

flere svar er kærkommende, især fra folk med direkte kendskab til specifikt den model ! takker smiley

• #5   27. mar 2006 nu når jeg tænker mig om, så tror jeg vist nok også at den starter med at blinke,( ca. 4L tilbage) og lyser når der er 1-2L tilbage.
    min kører kun 12 Km/L ca.

• #6   27. mar 2006 den blinker først, når der er ca 3 liter i tanken, og hele tiden når der er 1,0-1,5 liter tilbage i tanken

• #7   27. mar 2006 Dooh..
    takker.. for alle svar

jeg håber den opfører sig anderledes end den gjorde forleden, nu var det også den første tur efter ombytning af motor/ledningsnet/benzin pumpe.

Håber at den næste gang starter med at blinke, ligesom man er vant til smiley

• #8   27. mar 2006 min TL'er deler et par stumper med din: Den begynder at blinke når der er 5-6 liter tilbage og lyser konstant når der er ca. 2 liter tilbage (er kørt tør en gang :D)

• #10   27. mar 2006 blinker ved 4L tilbage
    lyser konstant ved 2L tilbage

Thomas

Kommentér på:
gsxr SRAD 750 FI (benzin lampe)

Annonce