437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Caspar (KBH) H
Caspar (KBH) H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18

Lidt hjælp tak (Z1000) Lidt hjælp tak (Z1000)

Hej med jer.
Jeg skal have taget forskærmen af min Z1000 fra 03 og i den forbindelse, vil jeg sætte stor pris på at få lidt hjælp til hvilke værktøjer jeg skal bruge.
Den er opmagasineret og det er grunden til at jeg ikke bare selv kan gå ud og kigge på den og selv finde ud af det smiley
På forhånd tak
Caspar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt hjælp tak (Z1000)
  • #1   16. feb 2010 Du går nok ikke helt galt i byen hvis du tager umbracosæt og skruetrækkere med!
    Evt kan du "go all in" og tage et lille topnøglesæt med.

Mvh

• #2   16. feb 2010 haha jeg fornemmer godt den lidt nedladende tone smiley
    Det var nu også noget i den stil jeg havde tænkt mig at medbringe, men det ville være super, hvis nogen vidste nøjagtigt hvad der skulle bruges.
    Men tak for hjælpen.

• #3   16. feb 2010 Hej. Forskærmen er monteret med umbraco ender.. Kan ikke lige huske den præcise størrelse

• #4   16. feb 2010 hov det er da forresten min gamle MC du skruer i! smiley havde ikke lige set navnet.

går det godt med projektet?

• #5   16. feb 2010 Hej Thomas.
    Tak for det smiley
    Ja, det går fint, lidt langsomt, men ok. Nu bliver stumperne sendt til maleren og der bliver sat sorte skruer overalt. Der er indkøbt en plov, sorte greb, samme som dem der var på (Rizoma) og så skal der stå z 1000 der hvor der stod fv motor og kwasaki henover tanken.
    Jeg prøver at male den gamle hugger og de gamle sideskjolde hvide, bare for at se hvordan det ser ud. Så har man også lidt at skifte imellem smiley
    Hvordan går det med din? er den synet og alt er klar til forår?

• #6   16. feb 2010 wd 40 og umbraconøglesæt alternativt en hammer og mejsel smiley

• #7   16. feb 2010 Jeps den er synet og klar smiley har ikke lavet det store om på den ellers.. blot lige smidt nogle titax kobling/bremse greb og mindre sidespejle på. Overvejer lidt om jeg skal investere i et hvidt undertray/hugger men der stopper legen også smiley

• #8   16. feb 2010 Haha, tak michael, jeg håber ikke jeg får brug for sidstnævnte.
    Thomas, Det lyder cool, Tror det ville klæde den godt med de nævnte ting.
    Vi snakkes.

Kommentér på:
Lidt hjælp tak (Z1000)

Annonce