909 visninger
|
Oprettet:
Hjælp...sænkning af Dragstar 1100!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har netop købt et sænkningssæt til min dragstar 1100 på ebay. Sættet består af 2. "kødben" som skal udskiftes med de eksisterende.
Er der nogen der har erfaring med dette, her tænker jeg på om motorcyklen "klapper sammen" eller hvad der sker når jeg piller de eksisterende kødben af? skal cyklen understøttes? jeg har ikke nogen lift sååå.
Er der nogen af jeg der kender til arbejdsgangen i sådan en udskiftning så vil jeg mægtigt gerne høre fra jer.
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.026
Jeg har hørt det kun kan gøres af en mekniker. pris ca.. 4000kr. he he.
nov 2005
nov 2005
Jeg har sådan pralt over for Brian, at i ved alt.. Hjælp ham nu..=)
jan 2005
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 7 Emner: 35 Svar: 424
Er lige med på en lytter
dec 2004
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 448
Du skal have hævet din bagende, jeg plejer at tage en en snor og binde det i en talje også bare ellers begynde at hæve bagenden til bagdækket lige lyftes fra jorden.
Har du en talje ville det være nemmest når nu du skal samle den igen. Fordi nu er de nye kødben mindre dvs. du skal sænke den igen og det er nemt med en talje også kan du ramme lige nøjagtig den højde du skal have for at samle den igen. Det skulle, med finger snilde og en kammerat, ikk tage meget mere end et par timer alt i alt max.
Det tager sgu ikk ret lang tid på min ihvertfald og rent teknik messigt skulle det vel være det samme..
Hvis der ellers er noget så bare skriv ikk,
- Kristian D
aug 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 4
SmoydoyZ
Hjælp...sænkning af Dragstar 1100!!!