1.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Levetid på kædekit og Supersprox Levetid på kædekit og Supersprox

Hey MCG.

Jeg har lige et spørgsmål til mit kædekit på ninjaen... Hvor mange km regner man normalt med et kædekit holder før der skal nye tandhjul og kæde på`?

Og hvad med mærket supersprox der laver alutandhjul med ståltænder så det både er let og holdbart? Er det noget der virker eller noget man skal holde sig fra?

Har fundet et kit på eRaacing.dk til 1499,- for supersprox tandhjul både for og bag og en RK GXW guldfarvet XW-ring kæde. Synes det ser super nice ud rent udseende-mæssigt men vil ikke have det hvis ikk det holder eller er nødvendigt at skifte endnu...

Overvejer også at geare cyklen om med +2b men det kræver vist også en speedohealer og så skal jeg lige ha fundet ud af hvor meget det ændrer mine rpm ved motorvejskørsel... (får nogle lange ture et par gange om året hvor jeg ikk gider høre på hvordan den skriger hele vejen...

Men lad mig høre om jeres erfaringer med levetid på kædekit og supersprox!

Thanks!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Levetid på kædekit og Supersprox
  • #1   18. aug 2009 jeg monterede supersprox på min R6 inden sæsonstart ( købt ved eRacing.) og det har nu kørt små 10000 km . der kan nærmest ikke spores noget slid .
    Jeg kan kun sige go for it .

• #3   19. aug 2009 Ja for jeg har kørt små 20.000km efterhånden, eller er i hvertfald på vej derhenad, men synes umiddelbart ikke at jeg kan konstatere noget mærkbart slid som sådan... Man kan se det har kørt, men synes ikke det ser ud til at det trænger overhovedet... Så det var mere for at høre om man "normalt" siger ca 20.000km pr kædekit eller noget i den stil... Men jeg bliver ved med at rense og smøre kæde, og så kører jeg så længe det er i orden så smiley Tak for hjælpen gutter...

Kommentér på:
Levetid på kædekit og Supersprox

Annonce