Hoved rep. Hoved rep.
Har en fin kawasaki ZXR 750 93', som jeg købte or et par mdr. siden! Den har stået i 2år hos den tidligere ejer i garage, og kun kørt 3000km... så den trænger til en kærlig hånd!
Der er lidt små skavanker hist og her, som bl.a.:
Har den lidt svært ved at starte (skal næsten altid holde starteren inde min. 2 gange, når jeg har kørt og skal starte), tror måske det er nye tændrør + Når den er kold tikker den fra motoren ( tror måske det er ventilerne der skal stilles! Eller hva?) + Den fedter i koblingen, når den får fuld gas (dvs. den tager pludselig mange omdrejninger, uden egentlig at accelerere), så evt. nye koblingsringe, dog har jeg læst mig til at ny motorolie måske kan fikse det problem...
Er der nogen der kan anbefalde et godt sted til billige penge nær hovedstads området, kan få en billig hovedsyn på MC'en? - overvejer også selv at gøre deti vinteren, da jeg har Hayens Bogen til den!
tak for hjælpen
mvh Dennis
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.919
http://www.auto-mc.dk/
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
men 3000km på 16 år, det er godt nok ikke meget, er det noget du har nogle papir på?
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 809
fordi tror sku ikke på 3000 km på 16 år.
okt 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 22
Mente den har kørt 3000km de 2år han har haft den :)... den har kørt 44000km i alt! Talte med Søborg MC, som kunne lave et stor eftersyn for ca. 3500kr (ventiler og kaburator indstilling inkl, samt en masse andet).
Har skiftet olie og tændrør mm. på min gamle, det er ikke noget problem! Det er bare de ventiler og kaburater, jeg ikke har en fis forstand på..! Så bliver nok nød til at få pengene op af lommen.
Hoved rep.