{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Skift af inderben - bit-top {{forumTopicSubject}}

Jeg skal en af dagene til at skifte det ene af mine inderben i forgaflen. Den gamle har fået stenslag og bliver ved med at rive pakdåsen i smadder.

Jeg kan låne en akku-slagnøgle, men mangler bit-toppen til at slå bundskruen i gaflen af med. Det er en umbraco 6.0.

Nogen der ved, hvor man kan købe den slags i løs-vægt? Jeg har jo allerede topnøglesæt, men altså uden bit-toppe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af inderben - bit-top
  • #1   29. jul 2009 Sanistål eller Special-Butikken.
    Ville selv prøve Special-Butikken først. De har mange forskellige toppe i "løs vægt"

• #2   29. jul 2009 Find et aflagt umbracosæt, skær toppen/vinklen af den størrelse du skal bruge og du har nu den top der passer....

• #3   29. jul 2009 Tak for gode råd. Jeg må se, hvad det kan blive til. Biltemas helt vildt billige toppe er jeg umiddelbart ikke helt tryg ved. Der er jo knald på, når slagnøglen går i gang, og skidtet skal gerne kunne holde.

Kwak: Nogen erfaringer med slagnøgle og Biltemas prisbillige toppe?

• #4   29. jul 2009 Biltema har så vidt jeg ved også slagtoppe på programmet!

• #5   30. jul 2009 Hej igen d'herrer

Jeg tog en tur i Bauhaus i går for at købe et par småting til et terasse-projekt, jeg er i gang med, og HOV - de havde sgu de løse bit-toppe i massevis. Pris: Ca 30 kroner.

Men tak for hjælpen. Skidegodt forum, det her. smiley

Kommentér på:
Skift af inderben - bit-top

Annonce