Hvad skal det betyde? {{forumTopicSubject}}
Hmm sad lige og søgte efter hvilken olie jeg skal bruge på min noget gamle (83) CB650. Faldt over denne side
http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_change_oil_filter_on_Honda_CB_650
Der som sådan er meget god, oplysende, og så alligevel vidste jeg godt det hele-... INDTIL den sidste bemærkning...
har intet med olieskiftet at gøre (?) men jeg har samme problem med min - utæthed ved benzinlåsen. Hvad menes der med kommentaren om at skifte hele cyklen? Er det blot ironi (som jeg så ikke fangede) eller er det tegn på et reelt problem?
btw. nu jeg har åbnet tråden. Hvilken olie bør jeg bruge? har tidligere brugt 10W40, som det er anbefalet til modellen, men den bruger en del og tikker når den er varm - har købt 15W50, men bliver helt i tvivl om mine oliekundskaber, da der bagpå står at den er god til race...?
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 584
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Den sidste del af det Wiki. svar.... skal nok opfattes ironisk.... men der tænkes nok på, at hvis der kommer benzin I olien (hvis flyderen ikke lukker i karb...) så er der ingen smøring tilbage og resultatet er ødelagt lejer.... og så er det en dyr omgang og rep. når delene ikke er til og skaffe.
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 357
Nå den kører upåklageligt, men tikker som sagt når den er godt varm (hvor den også begynder at bruge olie). Men tror ikke jeg magter større udgifter/reperationer end lidt tykkere olie, så det må den leve med.
Tak for svar
Hvad skal det betyde?