Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rend mig i røven (mek ) søges
  • #1   9. jul 2009 Tosse go overskrift.,

• #2   9. jul 2009 mærkelig belønning til ham der hjælper dig... men hva fanden hvis det er det der skal til for at få hjælp af en mekker.

• #3   14. nov 2012 Det er ikke jordens mest intelligente overskrift, hvis man skal have hjælp - selv ikke til en nem ting:-)

• #4   14. nov 2012 smiley Du må have tænkt godt og længe over den besked Knud smiley 3½ år ca ?!?!? smiley

• #5   14. nov 2012 Jeg ved den er gammel, men kig lige på hitlisten over søgte emner:-)

Og så mener jeg forøvrigt stadig, at det er en tåbelig ting at skrive, hvis man vil have en hjælpende hånd:-)

• #6   15. nov 2012 Hehehe. Ganske vist kender jeg ikke ophavsmanden, men måske har det lige være det sidste af en række hændelser på en møjdag, og så tilsyneladende noget vedkommende ikke kan lave selv. Har måske ej heller den store pung der nogle gange skal til, for at få noget lavet "disse dage".......... Og så fik han lissom afløb ved at "sætte skibet i vandet" her i mcg?
    Jeg skal da også være den sidste til at påstå at jeg ikke engang imellem kan komme med eder, forbandelser eller det der er værre når noget har irriteret eller man har været lidt for hurtig.. smiley
    Op med humøret!
    I lighed med flere af I andre vil jeg dog nok anbefale Thomas at lave en mere rammende overskrift, så han måske kan få den hjælp han søger........

• #7   15. nov 2012 (link fjernet) ligger i Espergære han kan hjælpe, giv ham et kald.

• James Bond
    James Bond Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 25
    #8   16. nov 2012 Hvis du selv finder fejlen har jeg alle de reservedele du kan ønske dig. Rotor, stator,kul ,ensretter og spændingsregulator. Så det er blot at gå igang med at måle.

Kommentér på:
Rend mig i røven (mek ) søges

Annonce