593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

suzuki gsx-r kører kun på 3 cyllinder suzuki gsx-r kører kun på 3 cyllinder

Hey håber der er nogen der kan hjælpe mig er inde, jeg har en suzuki gsx-r 250 som går dårligt køre kun på 3 cyllinder, har prøvet at tage en tændhætte af, af gangen og den går d ved 3 af dem, men cyllnder 2 er der uændret motor lyd selvom man tager tændhætten af, der er helt nye tændkabler og tændrør på, har også haft tændrøret oppe for at se om det tænder og det gør det, har også prøvet at bytte rundt på tændrørne og sætte en anden tændrørs hætte på...
Har testet kompressionen og den er fint ens på alle 4 cyllindere.
Men så har jeg prøvet at sætte et vakummeter på, og den står fint ens på alle fire, men en gang imellem skyder den lige fra udtødningen og cyllinder 2 (den jeg havde konstateret var dårlig) går i bund hurtigt, og så op igen som om den ikke suger vakum, og sådan står vakummen bare og laver udsætter på cyllinder 2 hele tiden...
har tænkt lidt på om det kunne være vakum membranen og om den har en vakummembran til hver cyllinder i så fald hvor sidder den henne...
Ellers er jeg helt lost, håber meget på at nogle af jer kloge hoveder kan hjælpe mig:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki gsx-r kører kun på 3 cyllinder
  • #1   24. jun 2009 Hej
    Er du sikker på der er gnist på pågældende tændrør ( cylinder )
    er der det kan det kun være din karburator den er gal med
    vakum membranen sider øverst på dine kaburatore

• #2   24. jun 2009 din cykel har kun 2 kaburatorer .... en til 1 & 2 og en til 3 & 4 ... tvivler på fejlen er begravet der !!!!

• #3   24. jun 2009 er dine vacuumhætter til hver enkelt cylinder iorden ?

• #4   24. jun 2009 indsugningsgummier !

• #5   25. jun 2009 ja vakum hætter og indsugningsgummi er fint ikke noget galt med det. og ja den tænder... tror evt selv det kan have noget af gøre med at en af ventilerne ikke lukker ordentligt så nu er jeg ved at tage toppen af, men er der noget der lige kan hjælpe mig med at sige om man skal låse knasterne på en måde, hvis hvordan, eler har den nogle mærker et sted?? og hvordan får man kædentil knasterne af???

• #6   25. jun 2009 Hvis der er masser af kompresion eller lige meget komp. på alle cylinder er der ikke noget galt med dine ventiler.
    der sider nogle mærker som du skal stille knasterne efter og det er meget vigtigt at du ikke stiller knasterne forkert gør du det ødelægger du din motor.
    jeg mener der sider et kædeled eller et nitteled på knastkæden husk at løsne knastkæde strammeren.
    få fat i en heynes manual den er guld vær i det her tilfælde.

• #7   25. jun 2009 Er selvfølgelig overhovedet ikke sikker på at det er relateret... Men min har det problem (indtil jeg en dag får taget mig sammen og får ordnet det) at hvis jeg drukner den, så slipper den ene karburator ikke igen, det er som om svømmeren sidder fast - og så render de kun på tre cylindre, og det bliver den ved med indtil jeg får sat en skruetrækker på bundkaret og tømmer karburatoren.. Ligeså så snart den er tømt - slipper svømmeren igen og den render fint på alle 4 igen..
    smiley

• #8   25. jun 2009 hvor kan man købe sådan en henne

• #9   25. jun 2009 Haynes manualer kan man købe i de fleste Mc-butikker, mener jeg - husk at få dank/engelsk ordbogen med.. Den er meget rar at have..
    smiley

Kommentér på:
suzuki gsx-r kører kun på 3 cyllinder

Annonce