{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

mich h
mich h
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

yamaha r6? {{forumTopicSubject}}

hej alle jeg stå her og skal finde ud af hvad jeg kan købe jeg kunne godt tænke mig sådan en r6er men jeg har lige fyldt 18 og skal derfor starte på noget småt og det er en r6er jo ik også tænkete jeg at man kunne måske kunne få den ned droslet kan det lade sig gøre eller vil sådan noget slet ikke blevet godkendt på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha r6?
  • #1   10. jun 2009 at få den droslet er det nemmeste i verdenen !
    det koster cirka 2500,- og alle cykler kan blive det.
    så find du bare drømme cyklen.
    husk dog på at en kasko på sportscykler river armene af dig smiley

• #2   10. jun 2009 Noget småt er vel defineret som noget under 34 hk. Men det er ikke noget problem at neddrosle. Jeg tror bare ikke det er så fedt på en R6. Hvis jeg var dig, så ville jeg enten vente på stort kort eller købe en mindre motorcykel. Hvad angår forsikringen på sådan en, så koster det også det blege. Som 18-årig kan du ikke få kasko hos de fleste, og hos de der vil kaskoforsikre den, så koster det højst sandsynligt lige så meget som motorcyklen. Ved dog ikke hvordan de gør med forsikringspræmien, hvis den er neddroslet.

Du bør i hvert fald forhøre dig om forsikringer før du køber, da du kan risikere, at de ikke er til at betale sig fra.

Selv valgte jeg at vente i to år og har lige erhvervet mig en FZR 1000 som begyndercykel. Jeg er 20 og giver 2.834,- for ansvar hos GF.

• #3   11. jun 2009 hej hej

jeg har svaret på dine spørgsmål hehe

skynd dig at køb en r6 køb et drosslings kit til 2000kr og sæt det i selv og få den synet og så er du kørne. jeg har selv drosling i og den køre stadig rigtig godt

• #4   11. jun 2009 forsigring er ingen problem vis du kun skal have anvar på da koster det 2500kr ved gf for alt over 175ccm

• #5   11. jun 2009 og på den anden side... - hvem er 18 og har kun ansvar på sin r6ér?!
    Jeg havde ikke gjort det... Jeg havde fundet en maskine som du kunne lægge ned uden det vil koste dig en arm... Og når du så er i en alder hvor forsikringsselskaberne vil lege med dig kan du købe en dyrere med kasko... That would be my choice.

• #6   11. jun 2009 det er jo rigtig men man kan jo altid få en cykel hjem fra tyskland til 20 eller finde en i danmark

• #7   11. jun 2009 Mark L: Forsikringspræmien svinger alt efter hvilket postnummer man har.

• mich h
    mich h Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #8   14. jun 2009 okay ja nu ligger det sådan at jeg har kørt road racing siden jeg var 16 og er lige kommet op og køre med de store og jeg har en r6er til bane men jeg kender en der virkelig har forstand på motor og lever af at tune dem og han her fortalt mig at jeg skal få den synet hvor den er droslet ned også nå den er blivet synet piller vi det af også laver han noget et eller andet sted som gør at jeg kan slå de 34hk til også slå det fra så når jeg køre på gaden så har jeg 130hk eller hvad sådan en har også nå politet kommer så trykker jeg på en knap også har den 34hk igen og hvis de så opdager det kan jeg bare sige at det er nå jeg er ude og køre på bane det var måske en ide

Kommentér på:
yamaha r6?

Annonce