CBR 600F4 årg 99 for meget bensin. {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har købt en CBR600 F4 årg 1999 den har kørt droslet i Tyskland,
droslingen er så pillet af, der var skiver i indsugningen og bøsninger
over vacum spjæld.
Jeg har så haft den på rullefelt da jeg syntes der var rigeligt hul i
mellemområdet, det viser sig så at den får alt for meget bensin, den
stod med std. hoveddyser og standart 1 skive under nålen.
der er så skiftet luftfilter(org), tændrør, samt sat et nummer mindre
dysser i, var så på rullefelt igen, men det havde næsten ikke hjulpet,
vi satte så endnu mindre dyser i ( 125 / 127 ) samt fjernede den ene
skive under nålen, synkronoseret kaburatorer samt stillet blande
skruer. Men det er stadig ikke nok har hjulpet meget lidt.
Det er faktisk hele vejen gennem omdrejningerne den får for meget.
standart dyser er (135 / 132) vi kan selvfølgelig bare smide endnu
mindre dyser i men lyder det ikke forkert ? MC'en står med standart
potte, har kun kørt ca. 10.000 km ( servicebog osv. så tror det
passer )
Den smider 92 på baghjulet, ( hvad plejer sådan en at smide
standart ?) Kan der være noget andet der er gjort i forbindelse med
droslingen vi ikke har fundet ? andre nåle, andre vacum spjæld ? mc
mekanikeren snakkede om at evt. de små huller i vacum spjæld måske var
større end std. men vi ved ikke hvad de burde måle.
Hvad gør jeg... hjælp.
Mvh
LarsB
jul 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18
Da jeg fik min rullet, var der kun 101 HK tilbage. (tror at den ikke er blevet stillet efter at den forrige ejer satte en Akrovic potte på).
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.505
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 6
Men er der slet ingen der har en Ide til hvad der kan være galt ?
Mvh
LarsB
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 6
Mvh
LarsB
CBR 600F4 årg 99 for meget bensin.