Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremse klodser Sintered HH?
  • #2   23. maj 2009 Takker og bukker.. kunne jeg vist godt selv have gravet frem hehe.... smiley

• #4   23. maj 2009 ja det regnede jeg også med.. men hvis det nu var sådan noget race noget der skal være herre varm før de bider, så de jo ikke så bevendt til gadebrug... smiley

• #5   23. maj 2009 Husk hvis du skifter klodser uden af bruge en skive der passer til kan klodserne slibe mere på skiven end skiven sliber på klodsen....og så kan det godt være klodserne kan holde 20.000 km, men så skifter du skiver istedet, og det er dyrt smiley jeg ville bruge originalklodser medmindre jeg skulle bygge en baneracer til konkurrencebrug.

• #6   24. maj 2009 Ja ok point taken, men har allerede brugt et sæt sintered klodser på de skiver jeg har på nu og det ser ok ud mht. slid. Den bremser bare så lækkert med Sintered klodser kontra originale klodser....

Nu vi snakker skiver, hvor køber man så nye skiver billigst? Det skal være noget ordentligt... Galfer eller lignende.... Det eneste jeg lige har kunne finde var i UK til 190£ stk. og det syntes jeg da egentligt ikke var specielt billigt....

Kommentér på:
Bremse klodser Sintered HH?

Annonce