{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

gsx 600 f, zx6r eller zzr600 {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg er nybegynder på mc og har besluttet mig for at det er nu jeg skal til at have fat i en cykel.

jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen herinde der har noget at sige for eller imod en af disse modeller??

jeg skal ud og kigge på en gsx 600 f i morgen fra 95 som godt nok har kørt 60000, men er der noget som man skal være særlig opmærksom på??

I næste uge regner jeg med at skulle ud og kigge på en zx6r fra 97 med 40000 på tælleren (mit indtryk er at standen er middel), hvad skal kigge særligt efter?? og jeg synes den er lidt dyr til mit bugdet men påtænker at kigge på en zzr600 i stedet da den koster lidt mindre?

Hvad bliver jeg gladest for i længden??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsx 600 f, zx6r eller zzr600
  • #1   15. maj 2009 HUSK at gsxf er en touring cykel, de andre er racer cykler. så der er kæmpe forskel på dem. både køre egenskaber, sidde stilling og motorkraft.
    jeg kan anbefale en gsxf fra 98-98 og op efter, det er det "nye" udseende kommet, og efter min mening flottere.

en kawazx6r er en racer cykel, og den trækker meget mere end gsxf 600. den føles mindre end gsxf, og man sidder helt anderledes, man ligger mere ned. men kanon cykel!

den sidste kawa kan jeg ikk udtale mig om. smiley

• #2   15. maj 2009 prøv dem alle 3

og ta den du syntes er bedst .....

personligt tænder zx6ren mig mest -
    har haft en 97er -fin cykel

ZZR´får man meget sportturer for pengene....

Feren plejer jeg at håne....... men igen et fint eksemplar til den rigtige pris....

prøv også.....(og det er gratis) i prisklasen

RF600
    Bandit600
    Fazer600
    Fzr600
    Hornet osv....
    prøv dem alle før du beslutter dig...
    og pres prisen .... finanskrise kan komme dig til gavn

• #3   15. maj 2009 Vil nok holde mig for GSXF 600 hvis den ligger i samme pris klasse..
    Suzuki, rasler lidt mere, mens kawa er mere kvalitet..

• #4   15. maj 2009 mange tak for svarene.

Min kammerat har en zxr 750 fra 94, fed cykel synes jeg. Men problemet er at motoren lige er gået i stykker på den og den står til at skulle have renoveret topstykket. den har kørt knap 50000 km. Han siger at de typisk har problemer med ventilerne.
    Så jeg kunne godt tænke mig at vide om man også skal regne med en zx6r er slidt op ved omkring 50000 eller om den bare kan blive ved, er selvfølgelig klar over at det også afhænger hvordan den bliver kørt og passet.

Kommentér på:
gsx 600 f, zx6r eller zzr600

Annonce