{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR 600 F2 ??
  • #1   12. maj 2009 ehhh før eller efter tænding??
    vil tro den tænder ved 103-110 grader....

• #2   12. maj 2009 Tror han spørger om han skal kunne måle konstant plus ved blæseren med/uden tænding på cyklen..?

• Martin  K
    Martin K Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 46
    #3   12. maj 2009 Der er slet ikke plus sat til blæseren så mit spørgsmål er om der er nogle der ved om blæseren skal kunne kører uden tænding eller om den kun skal kunne kører med tænding på?

• #4   12. maj 2009 der gåer 2 ledninger ned til din blæser via en temp føler som aktiviter blæser, og jeg mener at den led der kommer der fra er en plus og den anden er en stel. men jeg kan ikke huske om blæser stadig når den er varm efter man har slukket cyklen.

mvh allan h

• #5   12. maj 2009 Jeg mener helt bestemt den slukker sammen med tændning, det var nemlig lidt et problem da jeg kørte med turbo, den gav meget varme fra sig, og der ville det være rart hvis den kørte lidt efter jeg slukkede den.. Tror også nok at den får sin stel fra sensoren, men er ikk helt sikker

• #6   12. maj 2009 hmmm nu kender jeg ikke til cbr 600, men hvis blæseren aktivere på min kawa så kører den 30-40 sek efter jeg tager tændingen af den osse... Mon ikke det er lidt det samme med honda ?

Jeg kunne logisk forestille mig at man laver det således at blæseren får strøm direkte fra batteriet.

Så kobler man imellem batteri og blæser en føler som ved en given temperatur skaber forbindelse på polerne således at føleren får enten plus eller stel (højst sandsynligt plus) Så er der nok også lige den med at der sidder et tændingslås imellem for at den ikke kører i vildskab samtidig med et efterløb når man fjerner tændingen...

Det er et simpelt kredsløb, men ledningsnet kan være en tålmodighedsprøve : )

• #7   12. maj 2009 Nej min slukker med tændingen !

• #8   12. maj 2009 Det gør det også på mange biler.

• #9   13. maj 2009 Blæseren virker KUN med tænding på..... Temp. føleren er tilsluttet med et stik med 2 ledninger sort/blå og grøn som går gennem en 10a sikring, som der først kan går strøm igennem efter tændingen er slået til...

Kommentér på:
CBR 600 F2 ??

Annonce