610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lyden fra en udstødning? Lyden fra en udstødning?

Hey alle!
Da jeg jo kører på en hidsig 2-takter, lyder det jo mest af alt som en alt for tunet knallert! smiley Det kan der vel ændres på ved at skifte udstødning eller hva'? Jeg kunne godt tænke mig at den lød noget mere som en motorcykel i stedet men der findes vel ingen steder hvor man kan få "prøve"-monteret en udstødning og høre den i brug!? Er det bare at tage en chance og købe én og håbe på den lyder ordentligt? Tak for hjælpen... Dér...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyden fra en udstødning?
  • #1   5. sep 2004 Få nogle Kn-filter på... og måske en anden udstødning..

• #2   5. sep 2004 Prøv at læse hele indlægget før I svarer...
    Men tak for det med filteret. smiley

• #3   5. sep 2004 Nope.. et to takter lyder altid som en tunet knallert. væn dig til det eller køb er rigtig cykel smiley se evt 250gp, de lyder også som tunede knallerter og du kan ikke bare skifte udstødningen på en 2t motor, fordi volumen og modstanden er med til at give den effekt.

• #4   5. sep 2004 Din maskine vil altid lyde som en motorsav på helium, det er ligemeget hvad udstødninger du propper på.

• #5   7. sep 2004 du slipper ikke for lyden. den eneste 2takter jeg har hørt der minder om lyden fra en 4takt er de gamle org potter på en rd350ypvs. og hvad så?? lyden af en 2takt med noget effekt potte der trækker mod det røde lyder da ganske genialt. tomgang ikke godt men når den trækker rent op, mums. havde får et par år siden en zuki rg 500gamma. jeg er klart tilhænger af den lyd. hvis, som tidligere nævnt du kan lide lyden af 250gp så søg efter fks: micron, arrow, stan stephens. sidstnævnte genial 2takt tuner fra england. laver også sine egne systemer

Kommentér på:
Lyden fra en udstødning?

Annonce