538 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Underligt afladningsproblem Underligt afladningsproblem

Hejsa

Jeg er næsten lige vendt hjem fra mekkeren hvor jeg var ovre og hente SV'eren - herligt! smiley

Men jeg er løbet ind i et lidt underligt problem... Den startede fint, da jeg skulle starte første gang, men da jeg så holdt pause, og derefter skulle starte igen var den HELT død - starteren kunne ikke en gang trække motoren rundt. Det til trods for at jeg havde kørt over 50 km, så den burde have haft tid til at lade op. Jeg skubbede den så i gang, hvorefter den kørte fint. Altså intet blinkende lys, eller noget i den dur.

Nu har jeg været ude og måle lidt (den kan heller ikke starte nu), men jeg er ikke blevet klogere af det. På batteriet er der 11,55 V, og når jeg sætter tænding på falder det til cirka 11,25 (har slukket alt lys), men den kan stadig ikke starte. Når jeg trykker på starteren kan jeg måle omkring 6 Volt...

Er der nogle gode bud på hvad problemet kan være? Jeg pønser lidt på om der måske er noget stel et sted, der laver problemer? Men kan jeg måle mig frem til det på en måde? F.eks. ved at måle modstanden mellem + og stel?

Det optimale ville nok være, at kunne udelukke om den lader, men pt. orker jeg ikke rigtig at skubbe i gang, så jeg vil gerne høre om lidt alternativer smiley

På forhånd tak.

Hygge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underligt afladningsproblem
Kommentér på:
Underligt afladningsproblem

Annonce