596 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

GPX 750 afgang GPX 750 afgang

Jeg er igang med at hjælpe med en GPX 750 hvor der skal en 4i1 udstødning på. Efter at alt var afmonteret (kåbe/olie/vandkøler etc) tog jeg et billede af afgangen (udstødningen) fordi det så lidt underligt ud. Se billede under min profil. Er det fordi at den har været utæt at det ser således ud ? Har selv ikke den fjerneste ide og derfor spørges der i dette forum. Både cylinder 1/2/4 ser fine ud. Men 3 ser lidt anderledes ud og den har (mens den kørte, "brællerede" lidt) som om at der måske var en utæt udstødnings pakning.Ser frem til nogle gode svar.  Mvh Kristian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GPX 750 afgang
  • #1   13. apr 2009 Min Gpx 750 lavde en sort tændrør på cyllinder 3 her i foråret !!!!
    kørte dårligt ! jeg skiftede alle fire tændrør derefter igen problemer

problemet med GPX i koldt vejr skal du varme motoren godt op før du kører ! fartvinden kølere moteren meget ned også går tændrørende i stykker ! har prøvet det nogle gange i frostvejr

Men har faktisk læst i Haynes manual at man skal køre med andre tændrør i koldt klima.
    NGK DR8EA standard
    NGK DR7EA Eller DR8ES koldt klima

Men en anden god ide skift tændkabler og måske tændspoler ! de kan jo være 20 år gamle.

Hilsen Kenneth.

• #2   13. apr 2009 En anden ting når nu du har skilt den ad er !!!!!!!!!

tjek vippearme for slid på hårdkromet

Dette er et velkendt problem på GPX 750

Af med ventildæksel og knastkædestramer og pil boltne der holder knasterne ud og løft knasterne op ! derefter kan du tjekke slid på vippearme ! det er indsugnings knasten vippearme der ryger først.

husk en vippearm koster ca. 400 kr i tyskland og 700 kr i Danmark.

En ny knast koster kassen hvis du kan finde en !!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg fik det problem i 2004 ! fandt heldigvis et sæt knaster + 16 vippearme hos en ophugger.

hilsen Kenneth.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.915
    #3   13. apr 2009 Det der er døde olietyve - så olien løber ned langs udstødningsventilen og bliver futtet af.

Kommentér på:
GPX 750 afgang

Annonce