596 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
GPX 750 afgang GPX 750 afgang
Jeg er igang med at hjælpe med en GPX 750 hvor der skal en 4i1 udstødning på. Efter at alt var afmonteret (kåbe/olie/vandkøler etc) tog jeg et billede af afgangen (udstødningen) fordi det så lidt underligt ud. Se billede under min profil. Er det fordi at den har været utæt at det ser således ud ? Har selv ikke den fjerneste ide og derfor spørges der i dette forum. Både cylinder 1/2/4 ser fine ud. Men 3 ser lidt anderledes ud og den har (mens den kørte, "brællerede" lidt) som om at der måske var en utæt udstødnings pakning.Ser frem til nogle gode svar. Mvh Kristian
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
kørte dårligt ! jeg skiftede alle fire tændrør derefter igen problemer
problemet med GPX i koldt vejr skal du varme motoren godt op før du kører ! fartvinden kølere moteren meget ned også går tændrørende i stykker ! har prøvet det nogle gange i frostvejr
Men har faktisk læst i Haynes manual at man skal køre med andre tændrør i koldt klima.
NGK DR8EA standard
NGK DR7EA Eller DR8ES koldt klima
Men en anden god ide skift tændkabler og måske tændspoler ! de kan jo være 20 år gamle.
Hilsen Kenneth.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
tjek vippearme for slid på hårdkromet
Dette er et velkendt problem på GPX 750
Af med ventildæksel og knastkædestramer og pil boltne der holder knasterne ud og løft knasterne op ! derefter kan du tjekke slid på vippearme ! det er indsugnings knasten vippearme der ryger først.
husk en vippearm koster ca. 400 kr i tyskland og 700 kr i Danmark.
En ny knast koster kassen hvis du kan finde en !!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg fik det problem i 2004 ! fandt heldigvis et sæt knaster + 16 vippearme hos en ophugger.
hilsen Kenneth.
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.915
GPX 750 afgang