903 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kawasaki GPX 750 Kawasaki GPX 750

Jeg har brug for lidt hjælp. Står for at skal have monteret en modificeret udstødning på en GPX 750. Er der nogen nem vej rundt om det. Eller er der nogen der har nogle fif om hvordan dette gøres nemmest. Er klar over at kåbedee skal af og vand/olie køler også skal af. Men er det den hårde vej eller findes der fif.På forhånd mange tak for Jeres råd.Mvh Kristian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki GPX 750
  • #1   8. apr 2009 den nemmest måde er at finde et sæt løse racer potter. der har samme diameter indvendig som dine forrør har udvendig. det var det jeg gjorde på den gamle gpx750. de potter jeg brugte var til en gsx1100r .

mvh allan h

• #2   8. apr 2009 Du kan købe en 4-1 udstødning biligt på tyske hjemmesider !
    Motad
    Cobra
    kerker
    Der stadigvæk mange firmaer der laver udstødningsystem til Gpx 750 !!!

ellers ring til en mc-ophug ! har hørt at udstødningsystem fra ZXR 750 fra 1989-1991 passer på gpx 750.

Hilsen Kenneth.

• #3   8. apr 2009 ps. det er altid bøvlet at skifte udstødning på GPX750 !!!!!
    af med kåbe, oliekøler og vandkøler.

Hvis du laver en modifiseret udstødning !
    tjek beslag ikke rammer bagsvinger når dæmper går i bund.
    centralstøtte kan vippe uden at ramme forrør.

Hilsen Kenneth.

• #4   9. apr 2009 Hej og mange tak for alle råd.
    Jeg har allerede en Leo Vince komplet udstødning som passer org. til Suzuki GSX 600 R. Den er sprit ny og skal modificeres til GPX.
    Men det lidt fif jeg var ude efter for jeg er næsten klar over at vand/olie køler skal af og naturligvis også kåbe dele. Men hvis der nu var mulighed for at "springe over hvor gærdet var lvest" ville jeg gerne. men jeg må på med krum hals ;o)
    God påske til alle.

Kommentér på:
Kawasaki GPX 750

Annonce