{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Bremselys {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogen der kan hjælpe med hvad der er galt med bremselyset. Bremselyset lyser hele tiden på min buell. Bremsekontakten ved fodbremsen sidder i toppen af banjobolten. Bremsekontakten ved håndtaget er en lille plastvkontakt der når jeg bremser kommer en lille pal ud.
jeg har
1 Tjekket at den lille pal ved håndbremsen kan bevæge sig
2 Prøvet at ta stikket af til bagbremsen

De 2 ting hjalp ikke
Hvordan kan jeg ellers tjekke om det er den ene eller den anden kontakt det er galt med??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremselys
  • #1   31. mar 2009 prøv at tjekke ledningen ved begge kontakter og følg dem og se efter at der ikke er en form for kortslutning ( tråd- ledning der rør stell )der gør at pæren lyser..... ellers rens stik og tjek for ier

my 5 cent

• #2   31. mar 2009 Hvis du har prøvet med bagbremsen,må det jo være ved forbremsen.
    check kontakten for ir og fugt, du har vel ikke rodet med lygten/pæren?
    du må check-check-dobelt check ,stik,ledninger ,kontakter ,sikringer,etc.
    håber at du finder fejlen og siger "når ja derfor!,hvor dum kan man være"
    smiley Der burde jo ikke være ris i kogeren,eller spaget i ledningerne på sådan en fin drømme-maskine fra guds eget land.........haleluja.

• #3   31. mar 2009 kontakten ved grebet virkerså når jeg trykker håndtaget ind så ryger palen ud så så det hjælper ikke at rykke stikket af ved kontakten selv om jeg har gjort det.
    jeg må lige prøve at mase en ledning i hullerne og luse den over....

• #4   31. mar 2009 Hvis du har stillet ventiller på begge cylle ,så kan det være derfor .Det kan den ikke tåle. -- så dør baby --

ring til Johnboy ,garatien dækker?? ;-} . .

sorry spam af din tråd. overfed kværn du har.

• #5   31. mar 2009 ja man skulle tro du også havde sådan en ... fin en...

mvh

Kommentér på:
Bremselys

Annonce