562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Styrdæmper hjælp og råd? Styrdæmper hjælp og råd?

I forbindelse med at jeg gerne vil skifte gearing på min Ninja, og ikke mindst er begyndt at lege mere med whelies, er jeg begyndt at kigge mig om efter en styrdæmper. Men ved virkelig ikke en bjælde om det. Hvad skal man gå efter, hvad skal man holde sig fra, hvad med pris vs kvalitet osv. smiley
Skal være en til ZX6R fra '97.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styrdæmper hjælp og råd?
  • #1   25. mar 2009 Öhlins... Hvad eller ??? Vindere går sku da efter guldet

• #2   25. mar 2009 Tja, jeg ville også godt ha en öhlins styrdæmper, men de laver dem kun i linærer og det duer jo ikke rigtig til gadebrug

• #4   25. mar 2009 Ville også helst anbefale Öhlins, da det er garanti for kvalitet og performance! - ihvetfald på banen.
    'Vil give ret i, at det er mere behageligt med en progressiv dæmper på gaden, meeeen man kan nu godt vænne sig til at køre med en lineær dæmper på gaden også.

Har lige anskaffet mig en GPR rotary damper, som jeg er spændt på at få afprøvet! Hvis den virker tilstrækkeligt på banen, så vil det være et rigtig godt bud til gaden også, da den også virker "progressiv".
    Ellers er Hyperpro, som nævnt, en mulighed.

• #5   25. mar 2009 Matrís M3 og M4 er også progressiv.

Arrows hare vundet den ene test efter den anden, men er linær.

Har selv kørt med Øhlins både på bane og gade og har aldrig haft problemer nogen af stederne..

Det er faktisk kun hvis man skal bakse rundt med cyklen i et eller andet meget snæveret sving eller f. eks. en U vending på en vej at den kan virke lidt tung, men ikke noget der generede synes jeg.

PS. På gade kørte jeg med ca. en 5 klik fra minimum. Bane en to tre stykker mere.

• #6   25. mar 2009 Okay...kan lidt fornemme at jeg skal prøve at gå efter en progressiv. Og har desuden har jeg konstateret jeg skal have en med 75mm "stroke". Hvordan med priser? Har fundet en Hyperpro til 439$ altså lidt over 3500kr...er det muligt at finde noget der er liiiidt billigere, og stadig fungere efter hensigten? smiley

Kommentér på:
Styrdæmper hjælp og råd?

Annonce