{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Færre hypper på 09 600cc ére
  • #1   23. mar 2009 Næææ. Tværtimod. Det er et stærkere argument for at købe 09'erne fordi de manglende hypper ikke er forsvundet, de er bare rykket ned i melleregistret, hvor langt de fleste af os har brug for dem.

Bike UK lavede en test med en 04 R6'er, der blev bygget om med indsprøjtning of knastakselprofil fra en FSZ600 og så nogle andre småting. Resultatet blev 5hk mindre på toppen, men til gengæld var mellemområdet stærkt forbedret med markant hurtigere mellemaccelerationer.
    Blev tetstet af 2 personer i en dobbeltduel mod en std. R6'er fra 04, og på nær 2 kørere, var det Bike's udgave der blev foretrukket, og dømt til at være den med flest HK.

• #2   23. mar 2009 Hmm prøv at kig på grafen. Synes nu ikk lige det ligner et stærkt forbedret mellemområde.. Hvis det var det så var det måske ok alt efter hvad man vil ha.

Men det er sgu da minimalt hvad de har fået ud af mellemområdet her.. Så nej er glad for min 08ér smiley

• #3   23. mar 2009 Ligeså vel som det også er minimalt hvad de har mistet i toppen.

• #4   23. mar 2009 Kawaen har da fået en del flere så de har ikke mistet alle sammen.

• #5   23. mar 2009 Enig... det er da minimalt... Meeen alligevel. øf..

Og yeps Kawaen kommer sgu stærkt ud med deres 09 model.

• #6   23. mar 2009 Ja de hellige heste som giver "respekt" når der snakkes, dem vil vi nødig undvære smiley har egentlig aldrig helt forstået den jagt på heste, der findes jo næsten ikke den ting som folk ikke vil gøre for at få vredet en eller to mere ud af en i forvejen grundig trimmet cykel....

gennerelt set... Start med at lære og køre motorcykel, lær din nuværende cykel RIGTIG godt at kende, når de ting er på plads kan du rode med din affjedring og dæk og når alle de ovennævnte ting er på plads kan du trimme en god sjat hellige heste AF din cykel til fordel for et (muligvis) bedre moment og stadig køre pisse stærkt der hvor det er sjovt smiley

Bare en tanke

Kim.

(nu bliver jeg sikkert slagtet)

• #7   23. mar 2009 Husk nu på at heste ikke er alt. Måske kører mange af 09´modellerne bedre og har muligvis lavere vægt og bedre styregenskaber. Så på en bane kan de jo godt være hurtigere med færre hk end tidligere modeller. Tvivler også på at almindelig mc brugere kan mærke om en 600 R'model har 130 eller 135 hk.

• #8   7. jul 2009 Ja dem der køber en GSXR1000 K9 må betale kr 50.000 for at få de samme data som K8 har, men dog en ny motor og 5 kg mindre vægt.
    Kender flere der har sparet de 50.000 og købt K8 istedet, og der er ingen på K9 der kører stærkere end dem, pga samme data!
    Jeg ville føle mig snydt ved at købe K9!

Kommentér på:
Færre hypper på 09 600cc ére

Annonce