786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

GSX 750 R - Koblingsproblem GSX 750 R - Koblingsproblem

Jeg har tidligere skrevet og fået en masse god hjælp ang. min mc der ikke ville starte, og jeg har gennemgået alt og prøvet alt!

Nu har jeg fundet problemet, der var en person herinde der skrev at grunden til den ikke ville starte var at den enten stod i gear eller troede den stod i gear, og ganske rigtigt, jeg skiftede lidt op og ned ned i gear nogle gange og pludselig kom den snurrende lyd og jeg kunne starte mc´en.

MEN hvad gør jeg lige ved dette problem? er det en kontakt der er dårlig forbindelse i eller hvad kan jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX 750 R - Koblingsproblem
  • #1   14. mar 2009 det er nok en dårlig kontakt ved koblingen.

• #2   14. mar 2009 Det skal lige siges at når den ikke står i gear lyse neutral lampen som den skal og når den er i gear, lyse den ikke mere, præcis som den skal...!

• #4   14. mar 2009 Problemet er at den nogle gange ikke vil komme med den snurrende lyd fra benzinpumpen! og det må være noget med at den ikke tror den står i frigear ikke? selvom den står i frigear rent mekanisk!

Jeg er ikke sikker på det er støttebenskontakten, da jeg godt kan fremkalde den snurrende lyd nu hvor jeg har skiftet lidt op og ned i gear! selvom støttebenet er nede.

Er der en frigearskontakt? kan det være den?

Kommentér på:
GSX 750 R - Koblingsproblem

Annonce