435 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

lidt hjælp til forgaffel lidt hjælp til forgaffel

Jeg vil lige høre om det er et stort arbejde, at skelle den ad og samle en den igen uden de store problemer.
Er der er nogen specielle mål der skal passe sammen for af den sidder rigtig eller kan jeg bare sætte det sammen efter øje mål?.

for jeg vil godt have pusset den op for der er kommet en masse mærker efter nøglerne og det kan ikke fjernes med autosol og jeg har prøvet at pudse det op med sandpapir, men jeg kan ikke komme helt ind til kanten, for det er børstet alu så jeg kan jo ikke pudse på tværs.
Det er det sidste billede

Håber at i kan hjælpe mig smiley

Anders M

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lidt hjælp til forgaffel
  • #1   9. jan 2006 jeg skilte hele min forende ad på min cykle da jeg skulle have skiftet pakdåser i den, min er dog uden kåbe, så mon ikke du skal have skilt din kåbe ad, det du kan gøre er at måle afstanden fra bunden af den nederste bro og ned til kanten på støddæmperhuset, den skulle gerne være ens i begge sider, sådan gjorde jeg, men sørg nu for at efterspænd etfer et par hundrede kilometer!
    Lad høre hvordan det gik

• #2   9. jan 2006 tak jeg vil gå igan når jeg har fri og skal nok lad høre fra mig når jeg er færdig

Kommentér på:
lidt hjælp til forgaffel

Annonce