957 visninger
|
Oprettet:
Cbr F3 - tail raiser - erfaringe søges {{forumTopicSubject}}
Efter lidt søgen på nettet, er jeg kommet frem til at en tail raiser både total ødelægger cyklens køreegenskaber samt forbedre køreegenskaberne markant
Er der nogen af jer, generalt og især F2/F3 ejerne, der har erfaringer med emnet både mht resultatet og hvor de kan købes samt kvaliteten...
Evt også folk der har byttet støddæmperen ud med fx en f4 der skulle efter sigende være længere og dermed hæve røven lidt......
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 81
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 271
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Men elelrs har du ret, at hvis man hæver den med affjedringen bag, så fåes de egenskaber du nævner.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
Min personlige erfaring er ikke lige med en CBR, men med min SV'er - som blev lidt mere levende, men en hel del mere styrevillig og kvikkere til at ændre retning.
Jeg hævede min 30mm målt på baghjulsakslen - og jeg lavede selv de to stykker 6mm fladjern der skulle til...
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 42
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 42
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
Hvis du vil have en cykel der er endnu bedre til at komme hurtigt ud af starthullerne... også samtidig bliver hurtigere/lettere og ændre retning på... så skal du simpelthen gøre det du sænker forenden... v. at løsne gaffelbroerne også sænke den foran... en 15-25 mm... også få strammet din affjedring noget op... det fungerer super godt...
god fornøjelse... og ja så ændrer du meget lidt v. din kronrørsvinkel, samtidig med du får et lavere tyngdepunkt... og begge dele er godt.
mvh Offslow... har testet det små 15000 km på en cbr600 f2, og ja det dur bare
god fornøjelse...
Cbr F3 - tail raiser - erfaringe søges