1.533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Montering af ledninger til baglygte? Montering af ledninger til baglygte?

Hey jeg er ved at bygge en gsxr 1000 k3 bagende på min tl1000 r og nu da jeg skal móntere ledninger til den nye type baglygte til tl1000´s org ledningsnet bliver jeg lidt i tvivl.... Ledninger fra stikket på den org baglygte er der 2 stk brune, 2 stk sorte og 2 stk hvide...

På den nye er der 1 stk af hver med disse farver:
Gul, rød, blå, sort, hvid....

Den nye baglygte er med indbygget blink må jeg hellere huske at sige, var den gamle org også...

Nogle der ved hvilke farver af de nye ledninger jeg skal stjæle med en strømtyv på det org ledningsnet?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Montering af ledninger til baglygte?
  • #1   7. jan 2009 Brug aldrig stømtyve, det er roden til et utal af løse forbindelser

• #2   7. jan 2009 Giver Glenn ret. De skal loddes eller samles med presmuffer der er presset med en ordenlig tang. Og begge skal have en gang krympefleks bagefter.

Med hensy til faarverne, så må du få fat i et ledningsdiagram eller forsøge med en prøvelampe eller et multimeter på det originale ledningsnet og med et 12 volt batteri på den nye bagende.

• #3   7. jan 2009 Kan du ikke bare sætte måleapparatet på smiley
    Hurtigt skud fra hoften, og jeg bliver måske korrigeret På den gamle: Hvid/sort=blink. Brune til lyset med skærmen som stel...

• #4   7. jan 2009 Per M> Lyder meget rigtig. Men tror nu ikke at man ville bruge en stelforbindelse som minus-pol til en baglygte. Det er for ustabil. Men måske er begge sorte ledninger minus. Det vil sige at blinkene har en fælles minus og den anden sorte er minus til baglygten.

Jacob K> Har du 2 dobbelt trådet pærer til baglygte?

• #5   7. jan 2009 De har i hvertfald en fælles minus alle sammen

• #6   8. jan 2009 Bare prøv dig frem med at batteri.

Kommentér på:
Montering af ledninger til baglygte?

Annonce