{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

'04 Bandit S kåbe afmontering {{forumTopicSubject}}

hej alle

Tør ikke rigtigt begive mig igang med afmont. af min topkåbe på min Bandit S fra 04.

er der nogle tricks..

jeg har en Haynes manual, og den siger man skal have spejle af, og løsne skruer, men såvidt jeg kan se sidder der plastik modhager, og er noget nervøs for at komme til at brække dem..

Tips?.. eller endog hjælp engang i foråret?.. har masser af skrueøl på lager smiley

-MortenP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  '04 Bandit S kåbe afmontering
  • #1   18. dec 2008 Skal lige siges at den ikke skal afmonteres sådan for evigt.

der er et eller andet sted den vibrerer, og derfor skal jeg lgie have den adskildt, og samlet igen, så den sidder som den skal.

bare så i ikke tror det er et fighter projekt smiley

-MortenP

• #2   18. dec 2008 Jeg havde det samme, det var kåbeglasset der vibrerede, jeg løftede glasset af og lagde 2 små gummipuder under der hvor glasset ligger i kåben op mod dig selv

• #3   18. dec 2008 Glemte lige

Hvis det er hele kåben der vibrere sådan at lyset osse vibrere, så skal du stramme de 2 beslag der sider ind mod kron røret,

• #4   18. dec 2008 Grauballemanden.

tror du har HELT ret i at det er kåbeglasset. for lægger jeg en hånd derpå forsvinder det nemlig..
    Det er MØG belastende at høre på. smiley

MortenP

• #5   18. dec 2008 så er løsningen at lægge lidt under på de 2 punkter hvor glasset og kåben mødes, eventuelt de der skumpuder (skåret til) man kan klistre under stoleben og den slags

kåbeglasset skal af for at ordne det

spejl af
    inddækningen nedenfor kåbeglasset (2 skruer på det sorte plastic)
    Så er inddækningen lige til at klikke ud
    så skrues glasset af

jeg håber det er nogenlunde forståeligt, det er ikke så voldsomt at lave,

og ja det er pissebelastende at høre på, jeg havde typisk fra 1500 til 2500 omdrejninger

held med det

Kommentér på:
'04 Bandit S kåbe afmontering

Annonce