Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang Blinklysrelæ TL1000R
  • #1   13. dec 2008 Relæ? Er det ikke bare en form for modstand, der er vel ikke monteret en standart?

• #2   13. dec 2008 Jo det vil jeg mene der er ... Men må da indrømme du gør mig tvivl, tror måske det er indbygget med et andet relæ som bliver brugt til andre ting på dyret .. Men ikke sikker så håber på nogle svar!

• #3   13. dec 2008 Du kan ikke skifte blinkrelæ på sådan en Suzuki, det relæ der sider på din er et multi relæ,altså et der kan - gør, flere ting en bare blinke og er temlig dyrt, du skal bare have 2 modstande mont, en til hver side så blinker den fint igen.
    MVH:KP

• #4   13. dec 2008 Hej jumbonr 0 du lyder som om du ved hva du snakker .. >Problemet er at jeg har købt et Rizomablinkrelæ for at undgå at sætte alle de modstande på kan jeg ikke bruge den så ? Der er den Multirelæ hvor blink er indbygget , og 2 ud af 8eller6ben er til blinklys , kan jeg ikke bare mont der og bruge klemme 30 der kommer op til relæ?

• #5   13. dec 2008 Jo alt kan lade sig gøre, men det er da nemmer at mont 2 modstande, evt oppe bag i røven på mc der kan du gemme dem, de virker fint.
    MVH:KP

• #6   13. dec 2008 hvis det sidder samme sted som på en tl1000s så sidder det under sædet. mvh allan h

• #7   14. dec 2008 find din værksteds manual her http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp i den på side 447 står det beskrevet hvor dit blinkrelæ sidder, og ja det er rigtigt at det er en integreret enhed, som sidder sammen med startrelæet, men du kan sagtens tage ledningerne af og sætte dit Rizoma relæ på.
    skriv en pb hvis du har brug for hjælp

Kommentér på:
Hjælp ang Blinklysrelæ TL1000R

Annonce