{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Fastgået caliperstempel {{forumTopicSubject}}

Så var jeg til syn idag med min "nye" katana fra ´82. Den strøg selvfølgelig igennem smiley Synsmanden var næsten ikke til at få af maskinen igen.... Den fik dog en anmærkning da en af stemplerne i caliperen (baghjulet) har sat sig fast. Jeg syntes sgu nok den bremsede lidt sløjt, men når nu det er den første maskine man ejer så ved man vel ikke bedre. Hen til Enghave som ville have 1100,- for en reservedel og ikke kunne fortælle mig prisen for evt. timeløn...

Hvad gør en klog? Jeg mener at måtte have følgende muligheder:

- Pille skidtet af selv med mine rystende rookie-fingre og begynder at rode og regere det bedste jeg har lært.

-Bider i det sure æble og får det ordnet hos Enghave.

-Piller den af og prøver fx. www.autobremsen.dk (nogen erfaringer?)

-Prøver at finde en ny/brugt

Hvad siger I?

På forhånd tak

Studen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fastgået caliperstempel
  • #1   16. aug 2004 Ja ja, for et klækkeligt beløb kan man få alt igennem syn, det sagde de i hvert fald i tv i dag smiley
    Ej, spøg til side, tilløk med det.

Mvh
    Martin

• #2   16. aug 2004 hehe, nej en sixpack var rigeligt smiley

• #3   17. aug 2004 Lad være med at sig det til Danmarks-Billigste.dk hehe!

Intet ordner sig selv. Prøv at hør Enghave om ikke du kan få et pakningssæt til bagerste Kaliber. Så får du skilt skittet ad og bruger noget sandpapir. Gerne groft til at starte med og fjerner rusten. slut med noget 240 korn eller 320 korn. Hvis du er rigtig hardcore så får du det sandblæst og så kromet op igen. (om det kan gøre for unde 1100 kr tvivler jeg på). Der er ikke så meget i det som det måske lyder. Det sværeste blir at få stemplet ud. (Brug evt fodbremsen til at pumpe det ud). Det skal nok ende så næsten godt som næsten nyt smiley

Held og lykke, og tillykke med synstjekket!

• #4   17. aug 2004 Tak for info. Det lyder jo helt overskueligt. Jeg kommer krybende tilbage når/hvis jeg laver ged i den smiley

Mvh

Studen

• #5   17. aug 2004 Hehe... hvis du ikke bor længere væk end enghave kan det da være jeg kan kigge forbi, hvis jeg får tid. Ikke at min erfaring med MC'er er større end din, men har da noget erfaring med biler som man nok kan drag nytte af smiley Håber det går iorden... smiley

• #6   17. aug 2004 Jeg bor på Nørrebro, men låner nok den gamles garage til projektet. Alligevel mange 1000tak for tilbuddet

• #7   17. aug 2004 Hej Studen, Jeg vil nok gøre lige som MT, altså lave det selv, du kan komme ned til mig og låne en tybe kaliberfedt, som du skal smøre med, og du skal bruge det til de nye pakninger som du skal have i, når du har skildt det ad, jeg siger dig det kan side fast, men med lidt tolmodighed så går det, du kan maile til mig på Honda@privat.dk, så kan vi lige ringe sammen hvis du skulle få problemer. mvh Jan k

• #8   17. aug 2004 Mange tak for tilbuddet. Jeg har også fået en ordentlig "manual" i dk.fritid.motorcykel - så er jeg vist ved at være rustet til opgaven smiley

Tak for imødekommenheden

Studen

• #9   17. aug 2004 Hehe.. lyder godt smiley ellers er du velkommen til at smide en besked smiley

• #10   18. aug 2004 Pis, jeg kan ikke få det til at rokke sig en tøddel(?) Jeg har prøvet at "pumpe med bagbremsen, samt med trykluft. Der sker nada. Hvad gør man så?

• #11   19. aug 2004 Tudefjæs væk - jeg fik den ud tilsidst. Der skulle bare lidt ihærdighed til smiley

• #12   24. aug 2004 hehe smiley glæder mig til at høre du er på gaden igen smiley

Kommentér på:
Fastgået caliperstempel

Annonce