741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Rim strips Rim strips

Jeg tror min Kawasaki kunne se rigtig fed ud, med nogle grønne rim strips. Er det noget der er nemt nok at sætte på selv, eller skal man have en prof til at gøre det?

Så man kunne købe en rulle i grøn hos MCmaster til en hund, så det kunne da være lækkert lige at smide på, hvis det ellers er nemt nok..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rim strips
  • #1   29. jul 2008 Overvejer også rimstripes til mit SVin.. Men er lidt i tvivl om farven.

-Det skulle vidst være ret nemt at montere;)

• #2   29. jul 2008 Tak for linket Marianne, det ser godt ud og endda noget billigere end dem jeg fandt :o)

• #3   29. jul 2008 TJa, jeg har det på mn, og jeg monterede dem selv.
    Jeg har ikke de buer som marianne linker til. Derimod har jeg en rulle som du selv har set på.
    Der medfølger et "værktøj" som tapen trækkes igennem, og som ligges op mod tælgkanten. Derved sikre du dig, at afstanden er ens ehele vejen rundt. Jeg monterede mine på under en time smiley

Håber det hjalp lidt.

• #4   29. jul 2008 Jeg har brugt det samme "værktøj" det fulgte med rullerne. Købte mit hos mini motor i Kolding, de havde også et bredt udvalg i farver. Mit eneste problem var mine afbalaceringsklodser der sad helt ud til kanten, men med lidt følelse så går det også.
    Tror også jeg satte mine på, på tre kvarter til en time

• #5   29. jul 2008 Jeg købte dem der var på et ark, ville helt klart købe rullen med værktøj, det er svært at sætte dem lige uden

Hilsen Henrik

Kommentér på:
Rim strips

Annonce