854 visninger
|
Oprettet:
Omlakkering +/- værdi af bike ? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har planer om at omlakkere kåber og stel på min bandit 400 da det er små steder med overfladerust og kåben er godt slidt bagpå ...
Min nye front skal alligevel males så tænkte at man lige så godt kunne ordne det hele så den blev super flot
Men hvordan ser det ud med værdien af biken når den får ny lak? Der er tit salgsannoncer der ligger meget vægt på at det er original lak... Men har det så meget at sige ? Ville i ikke give mere for en mc med flot candy rød lak end en i falmet og grim original lak ?
Hvad er jeres mening til det ?
Mvh René W.
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 90 Svar: 400
Tror i ikke at de fleste ville kunne lide den farve ? synes selv den er super flot uden at være alt for "bling bling"
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 621
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 90 Svar: 400
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.118
Der vil altid være folk der vil mene den kan tabe værdi med uoriginal lak. Det er jeg enig i men det modsatte kan også være tilfældet og i dit tilfælde hvor du siger den er ved at trønge både stel og kåbe kan det kun være en fordel.
Den farve du har valgt kan nogle li og andre nok ikke sådan er det altid. Men den skal nok blive flot hvis det er en god maler og den får et godt lag klarlak.
Hvad venter du på?
Go Go Go!!!!
Omlakkering +/- værdi af bike ?