597 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Ændring af lys på en Kawasaki ER-6f 2006 Ændring af lys på en Kawasaki ER-6f 2006

Tusinde tak for de gode imput fra sidste emne, jeg har taget kommentarene til mig og har fundet en lidt ældre flot MC.

Jeg syntes designet på en Kawasaki ER-6f 2006 er flot, samt den kan køres på mit A2 kort med lidt droslings arbejde. Dog er jeg ikke særligt stor fan af forlygterne på sådan en lidt ældre model.

Forlygterne sidder samlet som det er tilfældet på flere ældre MC'er, dog er jeg mere fan af de nyere der har forlygterne adskilt. Er det noget man selv kan fikse, eller noget man kan be en mekaniker om?

Korte af det lange -
Kan man adskille forlygterne så de ser mere moderne ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændring af lys på en Kawasaki ER-6f 2006
  • #1   22. sep 2023 Det bliver nok lidt omfattende, da der nok også skal en anden kåbe på.

• #3   23. sep 2023 Alt kan lade sig gøre, og gøres det med e mærkede lygter kan det endda være lovligt. Men hvis du forventer det skal se moderne (flot) ud, så bliver det dyrt, 15-25000 dyrt. Så køb i stedet en Ninja 650. Det er billigere i den lange ende.
    Skal det være budget, så klapper du en strimmel sort isoleringstape over midten af lygterne, så er den hjemme smiley

Kommentér på:
Ændring af lys på en Kawasaki ER-6f 2006

Annonce