{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuldkåbe til SV1000 K7
  • #1   8. apr 2008 den koster 3999.- hos din lokale mc pusher.. Har lige fået min i sidste uge, og det er bare lækkert.. Billeder kommer senere på min profil

• #3   8. apr 2008 Nicolai: er det samme størrelse som den frank linker til eller er det kun den lille der er i bunden ???

Og er det inc lakering ???

Frank: Det er da godt nok billigt... knap 1800 + fragt og lak.. men den ser da bare meget blød ud i formerne i forhold til at en 2007 model er meget skarp ??

• #4   8. apr 2008 Man skal være opmærksom på, at hvis man sætter fuldkåbe på SV1000 kan det give varme problemer, da motoren vil få problemer med at komme at med varmen...

• #5   9. apr 2008 jacob sver kan nemt komme ad med varmen det er jo også en original suzuki del så det skulle der være styr på.

• #6   9. apr 2008 Efter jeg har sat min på, er temperaturen steget med ca 5grader når jeg kører på motorvej.. inde i byen er det ca 8-10grader mere... men den holder sig stadig under 85

• #8   9. apr 2008 Jeg må indrømme at jeg synes ikke den kåbe fra Poly26 passer særlig godt til SV'erens design...og slet ikke overgangen fra styrkåben...
    Ang temperaturen så er der absolut ikke noget at være bekymret for...hvis den alligevel ikke kommer over 85 grader med den monteret så er det jo stadig næsten 20 grader under hvor blæseren starter.
    Min bliver ca 89 grader varm ved stille kørsel med vores nuværende vejr, og lidt mindre på motorvej. Det samme gør sig gældende for min vens GSXR...Så det må være som det skal være.

Kommentér på:
Fuldkåbe til SV1000 K7

Annonce