333 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
nye billeder tjek dem lige :D nye billeder tjek dem lige :D
hej tænkte på at i jo helt sikker sidder og keder jeg så i kan jo lige tage en smut forbi min profil.
jeg vil meget gerne have din mening om hvordan det ser ud indtil nu
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3453
Mvh Rune
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 61 Svar: 306
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Arbejdet skrider da fremad...........
Må indrømme da du begyndte at ævle om motor udskiftning osv osv osv osv zzzzzzzz for nogen måneder siden her på galleriet tænke jeg mit: (dødfødt allerede inden undfangelsen).
Men det ser jo ud til at du godt gider lave noget så bare klø på så er du da kørende til næste sæson.
jun 2005
kan sku næsten ikke vente til næste sommer, så skal der bare ud og trilles hehe. og jeg glæder med specielt til træf på toppen
men ja du er ikke den eneste der troede det ville blive noget skidt med det motor udskift hehe. jeg har godt nok fået afvide mange gange at jeg Aldrig ville få den samlet igen hehe. men det gør jeg ! hehe
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Har du tænkt dig mono eller twin dæmpere bagpå ?
Vælg twin ellers for du rodet dig ud i fler problemer
Men dem kan du jo ikke få nok af
Har lige læst dit indlæg mht. forstærkning af stel.
Det er ikke lovligt..................
Men mange ældre superbikes fx. Z900, Boldor, Gs osv. forstærkes efter alle kunstens regler.
Henvend dig evt. til (link fjernet) (Jørns Mc)
Han ved alt om den slags..................
Men du for sikkert at vide at du er tosset med dit projekt, hvis han overhovedet gider snakke med knægt som dig
jun 2005
hehe altser problemer har jeg ikke rigtig haft endnu
hmm det vil han sikkert ikke. men det skader jo ikke at spørge.
du kender vel ikke et sted hvor man kan læse hvad man må og ikke må ? altser med hensyn til konstruktive ændringer.
Tosset projekt høhø det da ikke så slemt selv om det kun er stellet der er tilbage fra en z400
hvis nu du skulle bedømme ville du så sige min ville være en streetfighter? jeg ved nemlig ikke rigtigt synes på en måde og på en måde ikke hehe
feb 2004
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 209
Mvh. Bager
jun 2005
nye billeder tjek dem lige :D