Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nye billeder tjek dem lige :D
  • #1   31. aug 2005 synes i er lidt tavse idag hehe

• #2   1. sep 2005 Du kan da godt få job som polermester hos mig smiley
    Arbejdet skrider da fremad...........
    Må indrømme da du begyndte at ævle om motor udskiftning osv osv osv osv zzzzzzzz for nogen måneder siden her på galleriet tænke jeg mit: (dødfødt allerede inden undfangelsen).
    Men det ser jo ud til at du godt gider lave noget så bare klø på så er du da kørende til næste sæson.

• #3   1. sep 2005 jaa jeg går dælme også til den så snart jeg har fri ( men det er ikke tit når men er på arbejde ca 6 dage om ugen 12 timer omdagen ehhe)

kan sku næsten ikke vente til næste sommer, så skal der bare ud og trilles hehe. og jeg glæder med specielt til træf på toppen smiley så må man jo se om men ikke kan vække lidt opsigt her og der høhø.

men ja du er ikke den eneste der troede det ville blive noget skidt med det motor udskift hehe. jeg har godt nok fået afvide mange gange at jeg Aldrig ville få den samlet igen hehe. men det gør jeg ! hehe

• #4   1. sep 2005 Men håber du kender en flink/uvidende synsmand smiley
    Har du tænkt dig mono eller twin dæmpere bagpå ?
    Vælg twin ellers for du rodet dig ud i fler problemer smiley
    Men dem kan du jo ikke få nok af smiley

Har lige læst dit indlæg mht. forstærkning af stel.
    Det er ikke lovligt..................
    Men mange ældre superbikes fx. Z900, Boldor, Gs osv. forstærkes efter alle kunstens regler.
    Henvend dig evt. til (link fjernet) (Jørns Mc)
    Han ved alt om den slags..................
    Men du for sikkert at vide at du er tosset med dit projekt, hvis han overhovedet gider snakke med knægt som dig smiley

• #5   1. sep 2005 hehe jeg kender ikke en eneste synsmand. men jeg her da set et par z900 0g z1000 gå igennem syn med mono dæmper.

hehe altser problemer har jeg ikke rigtig haft endnu smiley men altser 1 fra eller til hehe.

hmm det vil han sikkert ikke. men det skader jo ikke at spørge.
    du kender vel ikke et sted hvor man kan læse hvad man må og ikke må ? altser med hensyn til konstruktive ændringer.
    Tosset projekt høhø det da ikke så slemt selv om det kun er stellet der er tilbage fra en z400 smiley hehe.

hvis nu du skulle bedømme ville du så sige min ville være en streetfighter? jeg ved nemlig ikke rigtigt synes på en måde og på en måde ikke hehe

• #6   1. sep 2005 Det ligner en vægt-tuning du har gang i.. c",)

Mvh. Bager

• #7   1. sep 2005 en vægt tuning? hehe

Kommentér på:
nye billeder tjek dem lige :D

Annonce