3.081 visninger
|
Oprettet:
Maling af potter {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige set et billede af en mc, som havde malet sine potter. Er der nogen der har erfaring med det, eller er det helt håbløst/umuligt?
Umiddelbart virker det umuligt vil jeg sige, pga. varmen fra rørerne, men hvis det kan lade sig gøre, tror jeg det skal afprøves.
Mvh
Martin
mar 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.302
Du kan jo godt give den et blåligt/gult/rødt/sort skær. Bare ved at varme det op.
Hygge
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 15 MC-er: 1 Svar: 88
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 27 Svar: 156
Jeg har hørt at man kan få udstødningen hammerlakeret. Det skulle være en lak der brændes på og derved er modstandsdygtig overfor alt det skidt den bliver udsat for. Men jeg kender som sagt ikke meget til det!
Mvh Jacob.
apr 2004
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 80
Jeg plejer at male min udstødning et par gange hver sæson. Du skal bare varmefast maling (kakkelovnsmaling), den er vist nok billigst i T-Hansen. Den skal ikke have ret meget på, jo mere maling der kommer på, jo dårligere holder det. Det er bedre med mange tynde lag. Håber du kan bruge det.
Hilsen Tommy
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Jeg tror lige jeg skal tænke det lidt mere igennem, inden jeg maler dem. Hvis de skal males, skal det være helt perfekt, ellers vil jeg hellere droppe det.
Mange hilsner
Martin
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 168
Du kan sagtens få lakken til at holde på potterne! Du skal bare tage ud til et sted hvor de pulverlakerer, de har varmefast lak der kan tåle utroligt meget, dog holder det ikke i længden på forrørene...men på potterne ingen problem.
Håber du kan bruge det til noget!
Mvh
Bo
Maling af potter