Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.
  • Fix bathroom sink drainage pipe 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobilholder
  • #1   26. maj 2020 Ram X mount og så Kurviger (eller en anden ruteplanner) og Google maps. Desuden skal man have mulighed for strøm til mobilen.

• #2   26. maj 2020 RAM mount direkte på styret hhv koblingsgrebets fæste til min Zumo 450 og dens kuglefæste, strøm til dette direkte fra akku gennem separat sikring. Virker fint og er let at flytte mellem cyklerne smiley

• #3   26. maj 2020 Jeg har kørt med SP connect i 2 år.. og har aldrig hørt om nogle utilfredse ??

• #4   26. maj 2020 Kik på markeds annoncer, under elektronik - der finder du flere løsninger.
    (bl.a. en holder fra undertegnede, indeholdende en Garmin 5.in. GPS - med udstyr...)

• #5   26. maj 2020 Jeg har sp connect på min og det er generelt alle holdere der ødelægger kameraet hvis det er en nyere telefon med mekaniske dele til at fokusere og zoom.

Det vidst bare prisen for at have mobil på cyklen, alternativt skal man bruge en gammel telefon på styret som GPS og beholde den anden i lommen

profilbillede
  • #6   26. maj 2020 hold øjnene i trafikken, brug bluetooth

• #8   26. maj 2020 Jeg har købt et cover der passer til min mobil til en 10'er i harald nyborg og stripset det fast, det virker ind til videre helt fint.

profilbillede
  • #9   27. maj 2020 Hvis du har en nyerere mobil med billede stabilisering, så er det slut med at bruge den som gps på mc’en. Der er simpelhen for mange vib. og kameraet bliver ødelagt smiley

Kommentér på:
Mobilholder

Annonce