1.211 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dele til VT 1100 fra '85 Dele til VT 1100 fra '85

Hej MCG

Har lige erhvervet mig en ældre dame, en Honda Shadow VT 1100 fra '85. Den står umiddelbart original, og kunne derfor godt tænke mig et par opgraderinger, som bl.a. nye potter, fremflyttersæt og sæde.

Meeeen ... Jeg synes ikke jeg kan finde noget som helst der passer til min model. Er der nogen der kender til den her model, og ved om der findes noget af ovenstående til netop denne model?

Alternativt må jeg tilpasse noget universalt, eller noget tilsvarende?!

Taak for jeres tid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.
  • Fix bathroom sink drainage pipe 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dele til VT 1100 fra '85
  • #2   29. mar 2020 Har kigget derinde, men som det link du sendte så er de fleste dele til de nyere modeller!? Og jeg er ikke klar over om de passer?

• #4   29. mar 2020 Den model blev kun lavet i 85/86, så der findes ikke mange aftermarket dele til dem. Du kan være heldig at finde noget udstødning, men der er langt imellem, fra USA kan du få nye udstødninger, men prisen bliver pebret smiley Så der er kun en vej, lav det selv!

• #5   30. mar 2020 hej har en magen til din fik et fremflyttersæt fra lars ved turing shoppen

• #6   30. mar 2020

profilbillede
  • #7   30. mar 2020 Kan jo kun sige det er en flot cykel smiley
    Fedt! Jeg synes bare jeg har kigget der, men det kan være det er mere eller mindre universal, da man oplyser stel bredde, og kan se det er monteret foran køleren. Jeg prøver lige at hive fat i ham smiley Tak for tippet mek.

• #8   14. maj 2020 Havde selv sådan en for en 6 år siden. Havde samme problem med at finde fremrykket sæt til den. Men man kan evt finde nogle fodhviler der strækker sig længere frem end de originale.. Men generelt er ben indstilling på den model skidt. De sidder alt for langt tilbage i forhold til cyklens type.. Honda havde ikke helt styr på chopper stilen dengang.. Det er nemmere med potterne. Du skal bare have bag potterne af, så er der rig mulighed for at montere univesale sliponer på forrørrne.. Det var sku en sjov MC. Dog tung som et ondt år. Kardan trækket og siddestillimgen blev jeg dog aldrig glad for. Byggede min godt om, så den stod mere bobber/moderne, dog var jeg nok 10 år for ung til den type MC, savnede sku at køre hurtigt gennem kurver. På shadowen gyngede man ret heftigt gennem sving når der var fart på.. Men den er vel efterhånden blevet en klassiker. Tror jorden går under før en Honda vt 1100 forgår..

Kommentér på:
Dele til VT 1100 fra '85

Annonce