{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nummerpladeholder SV650
  • #1   15. jul 2005 Ok ikke mange svar smiley
    Men er der nogen som kan fortælle mig hvad man gør når den nye nummerplade holder ikke passer med de huller som er i selve nummerpladen??

• #2   15. jul 2005 Hvordan lavede du det beslag/metalplade??
    og hvordan skal det store stykke metal der er med holderen sidde?? giver det sig selv når man går igang eller hvordan??

Thomas
    Evt MSN??

• #3   16. jul 2005 Hej Thomas, spørger du også din mor om lov inden du begynder at spise derhjemme eller skal gå på toillettet?? Brug dog bare 5 min på projektet inden du poster om hvordan du skal holde på skruetrækkeren!!
    P:S Måtte bare lige af med det for at kunne sove videre!!

• #4   16. jul 2005 Kasper A
    Hvem har pisset på din sukkermad ;P
    Manden skal da have lov til at spørge!

Mvh. Rune smiley

• #5   16. jul 2005 Jeg borede bare nye huller i nr. pladen ikke kønt! Men så blev den stjålet og så måtte jeg jo købe en ny 590 kr.
    Motorkontoret ville sgi give mig en med samme nummer til at starte med! = laaaang lev. tid. Det var føst da jeg spurgte om hvad der ville ske hvis nu min gamle plade blev brugt til røveri eller andet i den retning, så ville politiet møde op hjemme hos mig =:D Det kunne hun jo godt se, og så gav hun mig en ny med det samme... Meget heldig for mc'en holdt lige udenfor smiley

Mvh. Rune
    PS. keder mig slet ikke smiley

• #6   16. jul 2005 Kasper A

Hvad F er det for noget at lukke ud??? gidder da ikke skille hele bagenden af hvis det alligevel ikke passer med nummerpladen.. doh!

Ved ikke om du er klar over at det er ulovligt at køre uden nummerplade??? ellers så prøv det selv...

P:S Måtte bare lige af med det for at kunne sove videre!!

• #7   17. jul 2005 øøh, er det ikk en gs'er du har på din profil? ikk for noget særligt, undrede mig bare lidt! ;oD

Kommentér på:
Nummerpladeholder SV650

Annonce