{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

HJÆLP til streetfighter projekt zx12r {{forumTopicSubject}}

Ved at bygge en zx12r 03 til fighter og mangler hjælp

mangler ide´er til mit projekt evt høre fra nogle der har div stumper på lager og billeder af div fightermodeller?

skriv hvad i har? alt har interesse!!!

billeder af den kommer sender

håber der er nogle der kan hjælpe???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP til streetfighter projekt zx12r
  • #1   20. nov 2007 Her er billeder til inspiration:
    http://www.streetfighterstore.com/gallery
    Du kan købe dele samme sted.

    Tænk dig rigtig godt om før du vælger en lygtemaske til den. Den forkerte type kan få en hver streetfighter til ligne bæ.


  • #2   20. nov 2007 Helt enig Martin L.
    Jeg synes alt for mange vælger de forkerte lygter til deres streetfighter og det ødelægger ofte en ellers fed cykel.


  • #3   20. nov 2007 har du en mail adresse så sender jeg lige de opdateringer der kan lave flere hk smiley og endnu bedre træk

  • #4   20. nov 2007 mail ras79ped@hotmail.com

    mange tak smiley


  • #5   20. nov 2007 Enig mht lygte maske. Det er den der bestemmer stilen og identiteten på cyklen.
    Du skal også tænke lidt over stilen mht farvevalg. Er du til sorte stumper og ensfarvet, eller er du til chrome, eller farveladder.
    Personligt ville jeg lave en zx12r i ens farve, gerne med masser af sorte stumper, evt lade enkelt dele fremstå i højglans for at sætte fokus på dem. Dette kan gøres ved at investere i en fed forgaffel eller et par fræste alubroer og så fremhæv disse.
    Jeg havde engang nogle billeder af en rigtigt fed fireblade der var lavet om i kulsort og med fremhævet dele. Den var fuc.... ond og se på.
    Jeg vil lige sige, hvis du ønsker at imponere et bredt publikum. SÅ skal du vælge noget der skinner, og gerne i lyse farver (kig evt på min profil og se den gamle HD) den trak positiv opmærksomhed fra alle der kiggede på den. Havde den været sort var det kun 30% der ville syntes den var fed.
    Jeg vil lige sige at den specielle detalje ved hd'en ser du ikke rigtigt på billedern, men den lyse farve er faktisk helt matteret og det står rigtigt flot sammen med de polerede dele.
    Men whio cares, bare man selv syntes det er fedt det man laver.
    En sidste ting du skal tænke over. Hvis du vælger en stil så kør stilen igennem. Min Buell på profilen er et godt bevis på en stil der lidt mislykket. Den skulle ha været malet helt anderledes.... men det gå jo ikk ealtid som man ønsker når man satser lidt smiley
    Held og lykke
    RS


  • #6   20. nov 2007 RS tak for det fine svar

    ellers MEGA FED sådan en buell


Kommentér på:
HJÆLP til streetfighter projekt zx12r

Annonce