Prøver lige igen med hjælp til valg... {{forumTopicSubject}}
Prøver lige igen med denne tråd, kom nu lige ind i kampen - og hjælp mig lidt her........
Så er jeg godt i gang med planlægningen af opdateringen af min Triumph Daytona 675.
MEN, men, men, jeg mangler nogle gode imput fra ligesindede, til valg af forskelligt grej - og hvor man skal købe det biligst muligt.
Jeg har foreløbig planlagt følgende:
Originalt Carbon grej flere steder på biken.
Rizoma blink i alle 4 hjørner. (købes ved www.caprimoto.it)
Bremsevæske beholder for og bag (købes ligeledes ved caprimoto)
Så har jeg kik på GSG styrtknopper til siden, for + bag. (mangler leverandør)
Andre bremse-/koblingsgreb fra Pazzo. (ligeledes mangler jeg her lev.)
Slutteligt overvejer jeg seriøst en anden udstødning, men har svært ved at vurdere udvalget.
Jeg har kikket og læst en del på dette link: (link fjernet) men hvad skal man vælge??
Umiddelbart kikker jeg mest efter Shark, men følger også med i udviklingen af en nye model fra Jardine.
Hvad mener i, gode ideér og imput modtages gerne.
M.v.h.
Jan S.
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=328
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 6
Er også blevet opfordret til dette af andre.
MEN der er dog aligevel grændser for, hvor mange penge jeg kan lokke ud af konen til legetøj.
Ellers mange tak for tilbudet.
Jan
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.490
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.764
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
+ Rizoma blink, skildt ad og fyldt op med "silikonefugemasse-ting", så der ikke kommer fugt/vand ind i dem...
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 6
Hvad er det lige i siger?
Er disse blink noget lort eller hvad?
En ting er sikkert, jeg køber ikke blink til kr. 1.000,- og starter med at fylde dem op med silicone!
Hvad er det så lige man ellers skal købe, såfremt man vil have små seje blink?
aug 2005
Jeg skal ikke kunne sige om Rizoma er noget lort - bare at jeg fyldte dem op med silikone, da jeg havde hørt at enkelte havde haft problemer med fugt i deres...
De sidder på min enstamper og har nu kørt i al slags vejr fra høj sol til monsunregn en hel uge og de holder da endnu!
Brugte selv en masse tid på at se efter alle mulige andre blinklys, da jeg synes de var for dyre og havde hørt det med holdbarheden..., men da jeg ikke kunne finde nogle der var federe end Rizoma'erne, blev det dem alligevel. Har endnu ikke fortrudt noget.
aug 2005
Prøver lige igen med hjælp til valg...