901 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Nyt look til gsxr..... Nyt look til gsxr.....

Ska så småt til at købe dele fra USA, men kan ik helt finde ud af hvilken vej stylingen ska gå....

1. Blank sort, med guld/sølv glimmer i, Guld styrende, Rizoma guld bremse/koblingsgreb, og diverse andre guld detajler...

2. Hvid, med blåt glimmer i og blå detaljer, i samme stil som ovenover....

Der kommer anden undertail samt hugger på...

Hva sir i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt look til gsxr.....
  • #1   6. okt 2007 sort og guld er altid et hit... Men den hvide ide der, den er da mere original. Syns jeg da smiley

~Nordskov

• #2   6. okt 2007 nr 2. tror jeg ville se bedst ud

• #4   6. okt 2007 Syns det er skide svært, tror umiddelbart os jeg hælder mest til sort med guld, men på den anden side er det sgu cool med en helt hvid kværn(check evt. mit profilfoto)

• #5   6. okt 2007 Jeg er ikke så vild med racer maskiner når der er ensfarvede. Det fedeste udtryk på en racer findes som oftest på dem med mange farver, stickers, logoer og stafferinger.

Dermed ikke sagt du ikke kan skifte til en ny farve, men prøv at tænk i mere end bare én grundlæggende farve til den. Hvad med hvis og anden farve til at skabe noget kontrast. Så evt. på nogle hvide japanske tuner biler for inspiration.

• #6   6. okt 2007 en helt hvid mc KAN være flot ja .
    jeg tror dog ikke det vil passe til din (min mening) .
    og så ER hvid jo lige nu modefarven og jeg tror mange falder for denne ide og senere fortryder .

sort . hmmm tjaaa det er alle de andre jo . ser ok ud men ikke særligt spændene .

næææ du rød . helt rød og så med sorte detalier . evt carbon i massevis .

men det er jo bare min mening smiley .

• #7   6. okt 2007 og så giv lige stel og bagsvinger en tur også .
    det skal klart være sort .

• #8   6. okt 2007 Carsten H:
    Ja det er måske os en idé....

Tænker du på gsxr, suzuki, srad klistermærker osv? altså bare originale mærker bare med anden baggrundsfarve??

Syns bare det er svært og sku lave sådan noget, da man ik har nogen idé hvordan det kommer til at se ud... mht. farvekombinationer...

I må meget gerne komme med foreslag!

Og er ik lige til den røde farve(for honda agtigt):D

• #10   23. okt 2007 Jeg er mere til det clean lokke, ikke mange stickers osv... min er strippet for org mærker og der er lavet nogle i andre farver, og kun få stk... Resten er holdt i sort!

Kommentér på:
Nyt look til gsxr.....

Annonce