1.418 visninger
|
Oprettet:
streetfighter owners club dk måske???? {{forumTopicSubject}}
jeg har gået i en del år og tænkt på at starte en klub for streetfightere i dk. tanken er at den skal fungere som samlingspunkt, for folk med denne interesse. som for eksempel hygge, møder, specielt til træf. som hjælp til os selv og andre. nogle har bare hævet røven, andre gået amok. nogle vil gerne men mangler evner, forbindelser osv. og da nogen kan lave gaffelbroer andre kan lave udstødninger, kunne vi jo ligeså godt hjælpe hvor vi kan, og få spredt tendensen. måske få flere forhandlere til at trække nye ting hjem. men lad mig høre om der er andre der er med på ideen.
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 111
apr 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 58
syntes bedst om web adr streetfigterclub.dk !!!
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.253
dzeroe, prøv lige at finde de nøjagtige priser til formålet. holder fuld enighed om adressen. og så for at svare KIM L. og en del andre..
ang klubaftener osv er det ikke det der står først. kan hurtigt senere mødes forskellige steder, evt som lokal afdelinger og så mødes stort ved givne lejligheder, når der bliver mere hold i projektet. evt noget stormøde ved et træf et sted i landet på et snarligt tidspunkt.
men hovedideen er at samle ligesindede om stilen. udveksle erfaringer, arbejdskraft, stumper (og øl ;-))
vil så også prøve at skaffe forbindelse til englands sfoc med henblik på såvel træf som import af dele. kan bla spare penge ved at få sendt stumper som gave privat istedet for fra forretning.
men ihvertfald gå videre med henblik på hjemmeside og hvis nogen har ide til 1. møde, så lad høre.
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.336
Jeg er på!
Mvh. Rune
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 11
streetfighterclub.dk er også min farvorit
men hvor i landet skulle det være ca.
maj 2004
maj 2004