1.628 visninger
|
Oprettet:
Lakering af Carbon. {{forumTopicSubject}}
Hey Folkens
Jeg har nogle dele til min Duc i Carbon - ny forskærm, side-dæksler, ego-sæde afdækning, vindskærm til længere ture og et par småting mere - som jeg skal have lakeret inden jeg monterer dem... Potterne må vente til vinter.....
Vil derfor lige høre om der er nogen herinde fra der kender en god lakerer i københavns-området, som ikke har ferie, eller 5 måneders venteliste.....
Det skal laves super-pænt og i god kvalitet!
Men fyr løs hvis i kender nogen...
Vh.
Lars
jun 2006
Følger: 75 Følgere: 71 Emner: 48 Svar: 804
Hvad farve skal det være
Thomas
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 4 Svar: 91
Det er carbon, som bare skal have uv-filter klarlak............
Hvad ville en ca. pris være?!
Lars
jun 2006
Mener du ikke bare alm. klarlak?? eller noget der bliver tilsat klarlakken.
jeg skal se delene før jeg kan gi dig en pris.....det er en principsag, jeg gi'r ikke pris på noget jeg ikke har set.
Thomas
aug 2006
Men er fuldstændig overbevist om at det har du meget mere forstand på end jeg har... :o)
Kan godt komme forbi med delene en dag du har tid, så kan du se dem, og så kan vi jo tage den derfra... Er du lakerer?! Sådan prof. eller hobby?!
Lars
jun 2006
Jeg har selv lakeret min Hugger uden nogen tilsætning af noget uv filter, og det er ikke blevet mat.
Men jeg skal nok llige forhøre mig om vi har det der uv filter på lager.
Og ja send mig dit nummer så ringer jeg til dig næste weekend, jeg tager i sommerhus imorgen formiddag.
Thomas
aug 2006
Fedt hvis du har tid og mulighed for det - da min tålmodighed er meget lille i forhold til ventetiden hos de lakerer jeg har snakket med....... Så det kunne være super!
Men sender dig lige mit nummer i en pm, og så kan vi lige tales ved når du engang er hjemme!!
Lars
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 999
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 566
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Mvh
Thomas E
jun 2006
Ja jeg kan godt finde tid til at lave en kawa og suki for dig.
Send mig dit nummer så kigger vi på det når jeg er tilbage fra sommerhus i næste weekend.
Thomas
Lakering af Carbon.