1.152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

VFR 750 RC36 2 - fælge spørgmål VFR 750 RC36 2 - fælge spørgmål

Hej med jer ! Jeg er lidt træt af mine rc36-2 fælge, både farven og så også at jeg synes at alle andre generationer af vfr's fælge er langt federe. både Rc36-1's fælge og de nyere vfr 800.

Jeg overvejer at finde nogle brugte fælge et sted evt fra en ophug/skråt mc, og håbe jeg kan finde dem i rette farve (sort)

Jeg har derfor læst rundt omkring på nettet hvor folk skriver at man fint kan sætte fælge fra diverse vfr over på hinanden og bytte rundt, læste dog nogle steder at folk mente at hjulet fra diverse modeller ikke ville passe imens andre sagde at det gjorde de (feks var der nogle der skrev at man ikke kunne sætte hjulet fra en rc36 2 over på en rc36 1 fælg - og jeg ville derfor høre om der er nogle af jer der har erfaring med alt dette ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VFR 750 RC36 2 - fælge spørgmål
  • #1   18. mar 2019 Det bedste du kan gøre er at spørge inde på VFR klubben. Kræver muligvis medlemskab, men kontingentet er givet rigtig godt ud, da de har flere gode aftaler med div. leverandører.
    www. vfr.dk

• #2   18. mar 2019 Bagfælge fra Rc36-1 Rc36-2 og VFR 800 indtil årg.2014 passer sammen.
    Bagfælg fra Honda CB 1000R kan tilpasses se evt. min RC36-2

• #3   18. mar 2019 Tak for svarende begge to, ja jeg er faktisk medlem inde på vfr forummet ... smiley det havde jeg glemt et øjeblik.

Kommentér på:
VFR 750 RC36 2 - fælge spørgmål

Annonce