582 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Nyt Streetfighterlook Nyt Streetfighterlook

Ja så kom dagen endelig hvor jeg fik en Streetfighterkåbe til fordel for den gamle firkantede model.
havde godt nok bestilt kåben uden blinklys, men den med blinklys er nu også flot. det tog næsten tre halve dage at få skåret instrumentbræt, ordnet ledningsnet og tilpasset kåbe, speedo og andre pærer.
men er nu meget godt tilfreds med resultatet:
projektet:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=714

flere billeder:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8741

fortæl mig hvad i synes og afgiv evt. stemme!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt Streetfighterlook
  • #1   18. jun 2007 Det pyntede gevaldigt!

Det er lidt pusigt at tænke på at der ikke skal mere til for at få en gammel maskine til at så ung ud igen smiley

Den er blevet rigtig flot - godt arbejde, dog savner jeg en ny lydpotte smiley

MvH
    MIchael

• #2   18. jun 2007 Hmmmm, din tank og bagende har et kantet look, din lygte er mere afrundet/dynamisk... Passer ikke sammen. Fronten alene er fin nok, men i helhed har du valgt en forkert kåbe.

• #3   18. jun 2007 Jesper P:
    kan ikke finde nogen kåbe der skulle være et bedre alternativ end raptor til sådan en firserkantet mc som jeg har. alle andre fede streetfighterkåber på markedet er også med strømlinet design.
    men altså hver sin smag jo! smiley

• #4   18. jun 2007 *lol*

Altså personligt syntes jeg at den er vildt grim!

Men fedt at du selv kan lide den, og jeg er sikker på at det har været hyggeligt at gå at arbejde med den.

God sommer!

• #5   18. jun 2007 Steffen: Min bliver leveret imorgen smiley

Med varevogn helt til døren.

*jubiii*

• #6   18. jun 2007 Thomas R:
    det kan godt være de ikke er en fed og dyr ræser til 100k++ men gav 13k for den og har kun ofret 2k på styling. så synes den er fed i forhold til prisen når man er fattig gymnasie-elev.
    og du må da indrømme at den er federe nu end med den gamle lygte!?!?

Steffen N: ja den bliver skam også lakeret men har ikke råd til det lige nu, men det kommer senere.

• #7   18. jun 2007 Det er top i orden "opdatering".. Hvis man kan sige det sådan.. Den er helt sikkert blevet en hel del pænere..
    Jeg synes bare det er lidt synd at din instrumentplade er skåret skæv.. Ellers top nice!! smiley

• #8   18. jun 2007 Anders O: "det kan godt være de ikke er en fed og dyr ræser til 100k++ men gav 13k for den og har kun ofret 2k på styling. så synes den er fed i forhold til prisen når man er fattig gymnasie-elev.
    og du må da indrømme at den er federe nu end med den gamle lygte!?!?"

Jeg syntes heller ikke de ++100000kr ræsere er fede. Tag nu cyklen der ligger nummer eet her på siden. Den syntes jeg også er megagrim!

Jeg er til choppere. c",)

Men ja, det var sgu da en fed pris og den er klart bedre med den lygte. Men fed - det syntes jeg ikke at den er.

Jeg har det lidt med MCere som med kvinder. Af en eller anden grund, så tænder jeg kun på hvide kvinder (det er ikke noget politisk, rascistisk eller andet, så drop det på forhånd, tak). Sådan er det bare. Men derfor kan jeg sagtens se at en sort kvinde kan være utroligt smuk. Naomi Campell er for eks meget smuk, men jeg tænder sgu ikke på hende.
    Sådan har jeg det også med MCere. Jeg kan sagtens se det flotte en i ræser der er blevet bygget om og kræset for - men jeg tænder ikke på den. Jeg ville aldrig selv eje sådan en, for mig er der kun een ting der dur og det er choppere!

c",)

• #9   18. jun 2007 Nikolaj H:
    ja det er faktisk en del sværer at skære en instrumentplade ud end man går og tror. ville være nice hvis man havde en laserskærer, men ud over at det er lidt skævt under omdr. tælleren er jeg godt tilfreds.

• #10   19. jun 2007 Det ser godt ud! Meget pænere end den originale firkant! Jeg synes at det er et hæderligt stykke arbejde du har udført og glæden ved at have noget der ikke er standard er du velundt. I sidste ende er det dig selv der skal køre på den og derfor dig der fastsætter glæden... smiley

• #11   20. jun 2007 Nu tænker jeg lidt praktisk. Hvordan er lyset på sådan en frontkåbe? Har kigget lidt selv rundt omkring efter en streetfighterkåbe til min kawa. Vil gerne have rigtig godt lys smiley Det er jo det fedeste..

Kommentér på:
Nyt Streetfighterlook

Annonce