{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.477 visninger | Oprettet:

Mere lyd i min Goldwing {{forumTopicSubject}}

Hej hej.
Jeg har været så heldig at, få fat i en gammel fantastisk Honda Goldwing Gl 1200 fra 86.
Elsker udseende,- køreegenskaber og kraft ??
Kan dog slet ikke vende mig til den "manglende" lyd. Kan se på Youtube at de sagtens kan komme til at buldre og larme.
Så mit spørgsmål er nu,- hvordan får jeg mest mulig bulder og brag uden tab af motorkraft?
Jeg bor i Løkken og hvis der er nogen i nærheden der vil udfører modifikationen vil jeg med glæde betale for assistance ??????
Mvh Øjvind


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mere lyd i min Goldwing
  • #1   31. jul 2018 Bliver dine forrør samlet 2 i 1 på hver side, eller har du 4 "løse" forrør?

  • #2   31. jul 2018 De bliver samlet i 2 på hver side

  • #3   31. jul 2018 Så du kan alså afmontere selve bagpotten?

  • #4   31. jul 2018 Et stykke meget kraftigt pap som sidder fast på forgaflen og som kan nå over til egerne smiley
    Så bliver der bare bulder og jeg er sikker på du selv kan montere det smiley


  • Reima
    Reima Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 13 Følgere: 10 Svar: 21
    #5   1. aug 2018 Meningen med en boxer og specielt GW, er jo at den skal være stille, de maskiner er bygget til lange ture, og helst uden ørepropper, især hvis din også er udstyret med det den skal være udstyret med, musik, intercom og meget mere, så, holdt nu lige lidt, hvis du vil have mere støj, så har du købt den forkerte motorcykel, den skal være så stille at du skal nærmere end 50 meter fra den for at kunne høre motoren.

  • #6   1. aug 2018 Sådan lød min gamle GL 1100 cafe racer, med hjemmelavede rustfri afgangsrør og små DB- killere i hvert rør. smiley

    https://youtu.be/fW4GEeJ2pOk


  • Reima
    Reima Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 13 Følgere: 10 Svar: 21
    #7   1. aug 2018 Lars, den blev vist ikke synet som sådan, den der nummerplade er jo ikke efter ombygning smiley :-), desuden, da GW blev bygget, var de så sandelig ikke beregnet til caferæs, der skal du nok lidt længere tilbage i tiden for at finde en GW uden udstyr, de første GW 1000, eller endnu tidligere modeller som slet ikke kom til Europa. Dog skal det siges, det er flot stykke arbejde, men ligefrem NOS, aaccchhh, det tror jeg ikke :-), tror nu også at den er lidt mere end 25% forøgelse i HK, så jo, ny toldsyn, vurdering og afgift smiley med alle de konstruktive ændringer. Flot er den da smiley

  • #8   1. aug 2018 Rolig nu..... NOS'en er fake. Og ja, der er skåret en lille smule i stellet under sædet, men det er også det eneste der er at pege fingre af. smiley

  • Reima
    Reima Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 13 Følgere: 10 Svar: 21
    #9   1. aug 2018 Lars, nåååhhh, du turde alligevel ikke at montere rigtige NOS smiley :-), hvad med rørerne og lyden i dB, og lygten for ikke at sige baglygten, er der ikke noget om størrelsen og lys styrke ved blinkerne, du skulle jo nødig stoppes af ham Vlado ude på vejene, så kaldte han dig til §56 syn på grund af afstand af blinkere fra cyklens yderste position, dvs. fra styre enderne og afstand fra hovedlygte, hvad siger de til ved synet til det?

  • #10   1. aug 2018 Det der med syn, er ikke rigtigt slået i gennem her ovre i det mørke Jylland. smiley

    De sidste to cykler, jeg havde til syn, gad han ikke engang starte og kører på. smiley


  • Reima
    Reima Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 13 Følgere: 10 Svar: 21
    #11   1. aug 2018 Lars !!!!! Ssssssccccchhhhh, ikke så højt smiley :-) På fyn er de skrappe, men jeg tager over broen og får synet smiley smiley

  • #12   16. aug 2019 Hej Øivind. Jeg sender dig lige en privat besked. Mvh Steen N.

Kommentér på:
Mere lyd i min Goldwing

Annonce