XENON HJÆLP!! SØGES.. {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har købt et Xenon kit fra wide view, men jeg er ikke specielt begejstret for de 2 bokse man skal have monteret, for jeg kan sgu ikke finde ud af, hvor de kan sidde...... Så hvis der er en der har erfaring med xenon til nær og fjernlys må de meget gerne hjælpe...
Gerne fysisk også, hvis det er...
Må indrømme at jeg ikke selv kan gøre det.
(bor i kbh, hvis nogen fik lyst til at hjælpe)
Jeg har enda endnu et problem...
RIZOMA TRACKER - blinklys..... Den adapter man købe til at skabe modstand, den skulle bare være til at sætte på, men på min GSXR 750 k1, sidder relæet forbundet til andet end blinklys, og er derfor ikke til at pille fra....
Nogen ideer??
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Ses Michael
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
mar 2007
Følger: 29 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 16
aug 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 123
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.302
Mht. relæet, hvor mange ben er der så på det, og hvor mange "ting" er der forbundet dertil?
Hygge
maj 2006
Følger: 113 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.092
Se her hvordan jeg gjorde-->
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=970
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 10
Jeg købt to Xenon sæt beregnet til mc. Og spurgte endda ind til om de var beregnet til mc. Da jeg fik sætne var det "bare" sæt til bil.? de overgange og lign. der fulgte med passede slet ikke og der var ingen sokkel til lyskilden, således at der frit kunne falde ting og sager ind til parabolen. Da jeg så ville retunere det, nægtede de at tage imod det! . De kørte ikke med returret!? efter en lang kamp for mine penge har de taget 200 kr. i adm. og porto, selvom det er mig der har betalt alt hvad angår fragten af varen!. Det indviklede i det har er at Wide View ikke på noget tidspunkt er i kontakt med varene. Varen bliver sendt fra noget der hedder RD-Group, som er iskolde!. Så Wide View kan ikke hlælp en når man ringer til ham, han sender bare en "videre" til RD-Group, med et held og lykke som den sidste kommentar!.!
De blæser på forbruger regler!!
Mit råd er klart at holde sig fra Wide View og xenonzone.dk, som Også er RD-Group.
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 10
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 595
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 506
aug 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 117
mar 2007
Følger: 29 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 16
Jeg har stadig ikke fået monteret mit xenon, så hvis der er en der bor tæt på kbh, som er frisk på at give en hjælpende hånd og selv har monteret sit, vil det være lækkert. Det ligger bare og samler støv nu.... Er lidt for nærig til, at få en mekaniker til at gøre det for 2500 i timen, som deres timeløn jo næsten er....
XENON HJÆLP!! SØGES..