1.440 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Slip-On Vance & Hines udstødning til suzuki vz800 marauder HJÆLP!! Slip-On Vance & Hines udstødning til suzuki vz800 marauder HJÆLP!!

Hej mc-galleri
Jeg har købt mig en Suzuki VZ800 Marauder 1997 som jeg gerne vil have en Slip-On Vance & Hines udstødning på. Min kammerat har også sådan en mc med en Vance & Hines udstødning på, men den sad på da han købte den så han ved ikke hvor man kan finde en henne.
jeg har snart søgt på alt jeg kan finde på og jeg kan finde udstødningen på ebay.com. På annoncen vises et billede af min model med Vance & Hines udstødningen på, men når man læser i annoncen så der at de kun passer på Suzuki VS800GL Intruder 1987-2004.
https://www.ebay.com/itm/Classic-II-Cruiser-Slip-On-Vance-Hines-19263/322195198883?epid=171188349&hash=item4b045493a3:g:YjYAAOSwIgNXi21T&vxp=mtr

Mit spørgsmål lyder på om der er nogle der ved om de vil passe på min VZ800, da det kun er en slip on og ikke et helt komplet system.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig
på forhånd tak
Rasmus H

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slip-On Vance & Hines udstødning til suzuki vz800 marauder HJÆLP!!
Kommentér på:
Slip-On Vance & Hines udstødning til suzuki vz800 marauder HJÆLP!!

Annonce