{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn med nr.plade sidemonteret???
  • #2   30. mar 2007 nå såvidt jeg kan forstå skal den kunne ses bagfra i nogle bestemte vinkler osv som en allerede har nævnt, hvorfor det påkræver en længere arm til nr pladeholderen, så den sidder langt tilbage mod bagskærmen.

når det er sagt, så kørte min svigerfar til syn med sidemonteret nr plade, som ikke var rykket tilbage mod bagskærmens ende og der var ikke nummerplade lys og den blev betinget godkendt smiley ingen problemer for ham.

• #3   30. mar 2007 var det ikke lidt nemmere at køre forbi synshallen og spørge, der er jo så mange forskellige regler i dag, jeg så en harley uden lys blive godkendt

• #4   30. mar 2007 Nr.pladen skal være monteret bagpå køretøjet/er med èn nummerplade
    www.fstyr.dk se og læs regler for syn af køretøjer

• #5   31. mar 2007 Baglygten skal være synlig 80 grader til hver side (medmindre der er baglygte på begge sider af dækket, så kan man ikke få det synet).
    Nummerpladen må gerne være sidemonteret, sålænge den sidder bag bagakslen og i lodret position. Og skal sevlfølgelig have nummerpladerlys.

• #6   3. apr 2007 (link fjernet)

se afsnit 16 for detaljer

• #7   2. apr 2009 Se afsnit 16 Det kostede mig lige 500 kr. i bøde smiley Der står intet om vinkler eller noget nummerpladen skal monteres bag på køretøjet, også selv om syns manden ser bort fra din montering øv øv øv
    Afsnit 16.03
    Stk. 2. En registreret motorcykel, registreret knallert eller påhængskøretøj skal
    kun føre én nummerplade. Nummerpladen monteres bag på køretøjet. Nummerpladen
    må ikke monteres på siden af køretøjet.

Det sku surt hvorfor skulle jeg lige støde ind i en krakilsk land tosset betjent DER!!!!

• #8   2. apr 2009 (link fjernet)

Surt men sandt smiley

Kommentér på:
Syn med nr.plade sidemonteret???

Annonce